🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سرشعله ها در اجاق گاز چه وظیفه ای دارند؟
    پاسخ: قطعاتی از اجاق گاز با جنس عدمتا چدنی که در قسمت خروجی گاز روی صفحه اجاق گاز قرار می گیرند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: تفاوت اجاق و فر گازی و برقی چیست؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: چرا بدنه اجاق گاز و فر من برق دارد؟
    پاسخ: لخت بودن سیم های برق و فندک، آب شدن سیم ها یا نشتی اب به بخش های الکترونیکی دستگاه باعث برق در بدنه دستگاه می شود.
  5. سوال: وظیفه فن خنک کننده در فر چیست؟
    پاسخ: فن خنک کنده فر برای خنک کردن فر و جلوگیری ایجاد و نشت گرما به درون خانه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42191.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

با گوگل مپس حالا می توانید راحت تر جای پارک پیدا کنید

یافتن جای پارک بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات این روزهای دنیای ماشینی به حساب می آید و حالا گوگل با جدیدترین ویژگی نقشه خود سعی دارد تا چالش های فراوان پیدا کردن یک مکان ...

یافتن جای پارک بدون شک یکی از بزرگترین مشکلات این روزهای دنیای ماشینی - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به حساب می آید و حالا گوگل با جدیدترین ویژگی نقشه خود سعی دارد تا چالش های فراوان پیدا کردن یک مکان برای پارک اتومبیل ها را کاهش دهد. هنگامی که مقصد خود را در گوگل مپس مشخص می کنید، یک گزینه به نام Find Parking نمایش داده خواهد شد.

بنابراین با کلیک روی آن می توانید لیستی از پارکینگ ها و گاراژهایی که می توانید ماشین هایتان را آنجا پارک کنید را ببینید؛ کافیست جایی که می خواهید را انتخاب کرده و به آنجا بروید. - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - البته یافتن یک جای پارک تنها ویژگی جالب نقشه گوگل نیست.

تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی
ویژگی یافتن - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جای پارک برای کاربران هر دو سیستم عامل iOS و اندروید فعال است.

جدا از این مسئله، می توانید - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وضعیت شلوغی بعضی منطقه ها را ببینید تا اگر پارک کردن در آن قسمت سخت بود به یک جای دیگر بروید. این قابلیت اوایل سال - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - میلادی جاری معرفی شد و با وجود اینکه ویژگی های جدید نقشه گوگل ابتدا برای آمریکا - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فعال بود ولی حالا کاربران بعضی شهرهای خارج از مرزهای - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - این کشور هم می توانند از آن استفاده کنند.

به تازگی لیستی از 25 شهر جدیدی که این قابلیت برای آن ها - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - فعال شده به دست رسیده که بین شان نام های پاریس، - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - لندن، ونکوور، رم، مسکو و تورنتو - تعمیرات اجاق گاز و فر دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - به چشم می آید. بد نیست بدانید گوگل قبلا عنوان کرده بود که در آینده قابلیت رزرو جای پارک را به نقشه اش اضافه خواهد نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone