🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40061.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

مدیر سابق فیسبوک: شبکه‌های مجازی ارتباطات مدنی را نابود می‌کنند

«چامات پالیهاپیتیا» (Chamath Palihapitiya) یکی از مدیران اجرایی سابق فیسبوک اخیراً در مورد صدماتی که شبکه های اجتماعی مجازی به جوامع مدنی وارد می کنند، اظهار نظر کرد است. پالیهاپیتیا که در سال 2007 به ...

«چامات پالیهاپیتیا» (Chamath Palihapitiya) یکی از مدیران اجرایی سابق فیسبوک اخیراً در مورد صدماتی که شبکه های - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اجتماعی مجازی به جوامع مدنی وارد می کنند، اظهار نظر کرد است.

پالیهاپیتیا که در سال 2007 به فیسبوک پیوست و به عنوان معاون مدیر بخش افزایش کاربران مشغول به کار شد اخیراً در سخنرانی برای فارغ التحصیلان دانشگاه استنفورد اعلام کرد از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اینکه به فیسبوک کمک کرده به شدت احساس گناه می کند.

او گفت که معتقد است آنها (در فیسبوک) ابزاری را توسعه دادند که روابط اجتماعی را از اساس نابود می کند. البته عقاید او تنها در مورد فیسبوک نیست؛ بلکه به سایر اکوسیستم های آنلاین نیز اشاره دارد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی

او در مورد تعاملات آنلاین با استفاده از لایک ، قلب (مثلاً در اینستاگرام) و امثال آنها گفته:

«چرخه بازخوردهایی که [توسط شبکه های اجتماعی] بر اساس دوپامین (هورمونی که مهم‌ترین نقش را در ایجاد لذت و پاداش دارد) هدایت می شوند، نحوه عملکرد جوامع را هدف قرار می دهند».

به اعتقاد او شبکه های اجتماعی مجازی، گفتگوهای مدنی و همکاری افراد با یکدیگر را نابود می کنند و همچنین موجب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - اطلاع رسانی غلط و نشر اکاذیب می شوند. او معتقد است این مشکل محدود به آمریکا نیست و تمامی کشورهای جهان از آن متأثر شده اند. این مدیر سابق همچنین به استفاده بسیار محدود خود از فیسبوک اشاره کرده و گفته که حتی به فرزندان خود اجازه استفاده از این شبکه اجتماعی را نمی دهد.

پالیهاپیتیا اکنون کمپانی خود را اداره می کند و در زمینه های سلامت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - و آموزش سرمایه گذاری می نماید.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی
«شان پارکر» (Sean Parker) یکی از موسسین فیسبوک و از نخستین مدیران ارشد آن نیز پیشتر گفته بود که بنیانگذاران این وبسایت از ابتدا می دانستند که فیسبوک می - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - تواند با بهره گیری از برخی ضعف های روانشناختی انسان ها به چیزی اعتیادآور تبدیل شود.

همچنین «آنتونیو گارسیا مارتینز» (Antonio Garcia-Martinez)، مدیر محصول این کمپانی نیز قبلاً اعلام کرده بود فیسبوک در مورد قابلیت های خود دروغ می گوید تا بتواند با اطلاعاتی که از کاربران جمع آوری می کند، در میان افراد نفوذ کرده و بر آنها تأثیر بگذارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone