🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: علت نچرخیدن سینی مایکروفر چه میتواند باشد؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40062.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

استانداردهای مرجع HDR برای نمایشگر کامپیوترهای شخصی معرفی شدند

اگر از شیفتگان ویدیوهای با کیفیت هستید، حتماً می دانید که پشتیبانی نمایشگر از محتوای HDR (دامنه دینامیکی بالا) به تنهایی کافی نیست و باید درجه کیفی آن هم مشخص شود. این موضوع در مانیتور ...

اگر از شیفتگان ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - با کیفیت هستید، حتماً می دانید که پشتیبانی نمایشگر از محتوای HDR (دامنه دینامیکی بالا) به تنهایی کافی نیست و باید درجه کیفی آن هم مشخص شود. این موضوع در مانیتور کامپیوتر شخصی اهمیت ویژه ای پیدا می کند چون کاربردهای مختلف از جمله تماشای فیلم، ویرایش ویدیو یا اجرای بازی ها به درجات مختلفی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - از دقت و شدت رنگ نیاز - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - دارد.

حالا اتحادیه استاندارد تجهیزات الکترونیکی ویدیویی موسوم به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - VESA برای یکپارچه سازی این قابلیت، استانداردی را به نام DisplayHDR معرفی کرده که ویژگی های مرجع HDR برای صفحه نمایش کامپیوتر و لپ تاپ را تعیین می نمایند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران

این استاندارد بر اساس روشنایی نمایشگر در سه سطح تعیین شده است

این استاندارد در سه سطح معرفی شده که هرکدام از آنها تا حداکثر روشنایی مشخصی را شامل می شوند. اولین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - سطح DisplayHDR 400 نام دارد که برای لپ تاپ ها به کار می رود و محددیت های فضای فیزیکی و انرژی مصرفی را در بر می گیرد. این استاندارد به مانیتوری تعلق می گیرد که حداقل 400 نیت روشنایی داشته و سیستم رنگ 8 بیتی با پوشش 95 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - درصد گاموت BT.709 را پشتیبانی نماید.

توانایی کاهش نور و تطابق با استاندارد HDR10 هم از دیگر نیازمندی های این استاندارد به شمار می آید. مشخصاتی که برشمردیم، حداقل 50 درصد بهتر از نمایشگرهای به کار رفته در اکثر لپ تاپ های کنونی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - هستند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران

مرحله بعدی که DisplayHDR 600 نام دارد، به حداکثر روشنایی 600 نیت، بهبود رنگ مشکی، پوشش 99 درصدی گاموت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - رنگی BT.709 (بعلاوه پوشش 90 درصدی گاموت رنگی عریض DCI-P3) نیاز دارد. نهایتاً پیشرفته ترین مانیتورها در استاندارد DisplayHDR 1000 جای می گیرند و علاوه بر افزایش روشنایی، به رنگ مشکی عمیق تر هم نیاز دارند.

استانداردهایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر سرخرود استان مازندران - که برشمردیم فعلاً منحصر به پنل های LCD هستند اما انتظار می رود به زودی مشخصات مشابهی برای صفحات OLED نیز ارائه شود. VESA می گوید محصولات سازگار با این استانداردها در نمایشگاه CES امسال معرفی می شود و به احتمال زیاد از ماه آینده شاهد نمایشگرهایی با این برچسب ها خواهیم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone