تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: اگر داخل یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین روش برای از بین بردن این بو این است که تمام مواد درون یخچال را خالی نموده و بعد از تمیز کردن درون یخچال ، فضای درونی دستگاه را با کمک محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز کنید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل طبقات یخچال قرار دهید. بعد از گذشت چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد یخچال خواهید بود.
  2. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24321.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

جنجال‌سازی ترامپ با انتشار عکس محرمانه؛ ماهواره جاسوسی USA 224 چه ویژگی‌هایی دارد؟

ترامپ در پی انفجار پایگاه فضایی سمنان تصویری را منتشر کرد که توسط یک ماهواره محرمانه ثبت شده است. پنجشنبه هفته گذشته رسانه های بین المللی از وقوع یک انفجار حین پرتاب ماهواره ناهید-۱ از ...

ترامپ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - در پی انفجار پایگاه فضایی سمنان تصویری را منتشر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - کرد که توسط یک ماهواره محرمانه ثبت شده است.

پنجشنبه هفته گذشته رسانه های بین المللی از وقوع یک انفجار حین پرتاب ماهواره ناهید-۱ از در پایگاه فضایی امام خمینی سمنان خبر دادند. هرچند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - بعدا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - مشخص شد که این حادثه حین آزمایش روی داده و ناهید-۱ به محل منتقل نشده اما تصویری که ترامپ بعدازظهر جمعه برای اثبات ادعاهایش منتشر کرد، حاشیه های زیادی به دنبال داشت.

وضوح - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - عکس کارشناسان را متحیر کرده است

حادثه روز پنجشنبه زمانی علنی شد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - که کمپانی های Planet و Maxar تصاویر ماهواره ای آن را - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - منتشر کردند. این تصاویر شبیه عکس های ماهواره ای معمولی بودند و خرابی های به بار آمده بر اثر انفجار در محل پرتاب راکت چندان قابل رویت نبود.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان
تصویر منتشر شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - توسط Maxar

از طرف دیگر تصویر منتشر شده توسط ترامپ آنقدر واضح است که در آن سکوی پرتاب سفیر (Safir SLV)، دکل ها، تریلر، ماشین های پشتیانی، نوشته های - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - فارسی روی سکو و حتی حصار اطراف به خوبی مشخص است. «دیوید شمرلر»، محقق و کسی که تصویر اولیه را از این سانحه منتشر کرد - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - درباره توییت ترامپ می گوید:

از دیدن تصویر مات و مبهوت مانده بودیم. تا کنون سابقه نداشته رییس جمهور یک کشور داده های سرویس جاسوسی ملی را توییت کند.

آنچه که نظر بسیاری از متخصصان را جلب کرده فناوری بکار رفته برای ثبت این تصویر است. رزولوشن تصویر به حدی است که در نگاه اول به نظر می رسد با پهپاد یا هواپیما گرفته شده که به معنای نقض حریم هوایی ایران است. نکته اما اینجاست که عکس مذکور ارمغان یک ماهواره - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - پیشرفته آمریکا است و در واقع ترامپ خواسته یا ناخواسته پتانسیل های چشمگیر فناوری جاسوسی ایالات متحده را افشا کرده است.

تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان
تصویری که ترامپ - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - منتشر کرد

ثبت چنین تصویری با ماهواره بسیار عجیب است چرا که پرنده نه تنها - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - باید حین حرکت با سرعت بالا تصویر را ثبت کند، بلکه باید اثرات جو و اشیاء دیگر را هم خنثی کند. با این حال در همان ساعات اولیه پس از انتشار عکس تعدادی از کارشناسان فضایی نه تنها روی ماهواره ای بودن تصویر صحه گذاشتند بلکه منبع آنرا هم یک ماهواره طبقه بندی شده ۲ میلیارد دلاری به نام USA 224 اعلام کردند.

۲ میلیارد دلار صرف ساخت ماهواره محرمانه شده

این ماهواره که در سال ۲۰۱۱ با راکت IV Heavy به فضا پرتاب شد، توسط «لاکهید مارتین» تولید شده و متعلق به یکی از آژانس‌های زیرمجموعه وزارت دفاع آمریکا به نام «دفتر ملی شناسایی» (NRO) است. هرچند ویژگی های ماهواره USA 224 تا حد زیادی محرمانه مانده اما به احتمال قریب به یقین عضوی از خانواده ماهواره های نظارتی الکترو-اپتیکالKH-11 است.

در ۲۰۱۱ و همان سال شروع - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماموریت - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - ماهواره USA 224 دفتر NRO دو تلسکوپ فضایی را به ناسا داد که برای شناسایی و در قالب پروژه KH-11 طراحی شده بودند. هر یک از این تلسکوپ ها آینه ای ۲.۴ متری دارند - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - که از نظر ابعاد مشابه تلسکوپ هابل است اما بر خلاف آن به سمت زمین نشانه رفته اند.

تجهیزات USA 224 مشابه تلسکوپ هابل است اما به سمت زمین نشانه رفته

از نظر - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - تئوری ماهواره های KH-11 با برخورداری از آینه ۲.۴ متری قادر به ثبت تصاویر با دقت ۱۰ سانتی متری هستند اما وزارت دفاع رزولوشن تصاویر این ماهواره را قبل از انتشار به شدت کاهش می دهد. آخرین تصویری که با رزولوشن کامل از ماهواره های جاسوسی آمریکا منتشر شده - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - به سه و نیم دهه قبل مربوط می شود و ناشر آن هم به دو سال زندان محکوم شد.

محققان با تجزیه و تحلیل داده ها به این نتیجه رسیده اند که تصویر مذکور در بازه زمانی یک ساعته‌ ثبت شده و در این مدت ماهواره USA 224 دقیقا - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - روی پایگاه فضایی سمنان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - متمرکز بوده است.

«مارکو لنگبروک»، تحلیلگر حوزه فضایی با استفاده از این داده و اطلاعاتی که دیگران از موقعیت ماهواره های جاسوسی منتشر کرده بودند به این نتیجه رسیده که USA 224 حین ثبت تصویر در ارتفاع ۳۸۵ کیلومتری پایگاه قرار داشته است.

اشمرلر شک دارد که این تصویر تمام پتانسیل های جاسوسی فضایی آمریکا را نشان - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - دهد. - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - احتمالا تردید وی کاملا به جاست چرا که فناوری USA 224 به ۸ سال قبل مربوط می شود.

ترامپ در - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - واکنش به احتمال درز اطلاعات محرمانه به خاطر انتشار توییت گفت: - تعمیرات یخچال پاکشوما در شهر کرمانشاه استان کردستان - «من کاملا حق داشتم عکس را منتشر کنم». وی در پاسخ به سوالی در مورد منبع هم گفت: «این را دیگر خودتان باید کشف کنید».

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone