🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: علت خرابی دیگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37589.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

پر ظرفیت ترین حافظه SSD دنیا با 100 ترابایت ظرفیت معرفی شد

شرکت «نیمباس دیتا» به تازگی از پر ظرفیت ترین حافظه SSD دنیا رونمایی کرده که ظرفیتی 100 ترابایتی دارد. SSD جدید با مدل «ExaDrive DC100» از رابط SATA بهره می برد و بیشتر با هدف ...

شرکت «نیمباس دیتا» به تازگی از پر ظرفیت ترین حافظه SSD دنیا رونمایی کرده که ظرفیتی 100 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - ترابایتی دارد.

SSD جدید با مدل «ExaDrive DC100» از رابط SATA بهره می برد و بیشتر با هدف استفاده در مراکز - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - داده تولید شده. با این حال می تواند در کامپیوتر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خانگی تان هم استفاده شود، البته اگر توان خرید آن را داشته باشید. باید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توجه داشته باشید که اندازه آن از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - اکثر SSD ها که سایزی 2.5 اینچی دارند بزرگتر است و با اندازه 3.5 اینچی سایزی دقیقاً مشابه با هارد دیسک های معمول - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دارد.

با این حجم بالا می توانید 20 میلیون قطعه موسیقی یا 20 هزار فیلم با کیفیت HD را در - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - SSD - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - جدید ذخیره کنید. به لطف گارانتی 5 ساله با میزان نوشتن نا محدود آن نیز کاربران نگرانی بابت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - خرابی آن ندارند. این میزان گارانتی برای SSD هایی که مشابه با این نمونه از چیپ های یک لایه (SLC) بهره می - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - برند کم سابقه است. این چیپ ها نسبت به نمونه های چند لایه (MLC) یا سه لایه (TLC) کارایی بالاتری دارند و البته گران - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - قیمت تر هم هستند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی

همچنین باید اشاره کرد که بسیاری از حافظه های SSD بهره مند از چیپ های تک لایه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به طور معمول برای استاندارد 2 تا 5 بار نوشتن روی کل حجم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - درایو در هر روز طراحی شده اند و حتی برای برخی از مدل های دیگر که از نظر سرعت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - نیز بهینه تر شده اند، این میزان بسیار کم است. ولی کاربران ExaDrive DC100 به لطف گارانتی 5 ساله بدون محدودیت، نگرانی از بابت میزان نوشتن آن ندارند.

ExaDrive DC100 سرعت 500 مگابایت - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در ثانیه برای خواندن متوالی و نیز نوشتن متوالی را به همراه 100 هزار عملیات ورودی-خروجی در ثانیه (IOPS) ارائه می دهد. همچنین از آنجایی که قرار است در مراکز داده کار کند، سازنده، مصرف انرژی بهینه را نیز فراموش نکرده. نیمباس دیتا ادعا می کند که این SSD با 0.09 تا 0.14 وات، بهینه ترین مصرف انرژی را در بین تمامی SSD های دنیا دارد. البته وبسایت تامز هاردویر این ادعا را تأیید یا رد نمی کند.

نیمباس دیتا برندی نیست که برای کاربران خانگی شناخته - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - شده باشد، با این حال بیش از 200 مشتری سازمانی دارد که نام های مطرحی از جمله eBay، دیسنی و PayPal در بین آنها به چشم می خورند. سازنده SSD جدید اعلام کرده که از تابستان سال 1397 قصد دارد ExaDrive DC100 را روانه بازار کند. البته هنوز قیمت آن را اعلام نکرده. با این حال گفته شده که قیمتش به ازای هر گیگابایت قابل مقایسه با درایو های مبتنی بر چیپ های چند لایه موجود - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر خوی استان آذربایجان غربی - در بازار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone