تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13066.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

ریلمی ۸ و ۸ پرو با دوربین اصلی چهارگانه معرفی شدند

رقابت در بازار گوشی‌های میان‌رده بسیار داغ است و شرکت‌های مختلف می‌خواهند با فناوری‌های مختلف و قیمت‌های رقابتی، خریداران را جذب کنند. حالا ریلمی ۸ و ۸ پرو با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار از ...

رقابت در بازار گوشی‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - میان‌رده بسیار داغ است و شرکت‌های مختلف می‌خواهند با فناوری‌های مختلف و قیمت‌های رقابتی، خریداران را جذب کنند. حالا ریلمی ۸ و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - ۸ پرو با قیمت کمتر از ۴۰۰ دلار از راه رسیده‌اند.

این گوشی‌های - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - هوشمند تفاوت‌ها و شباهت‌هایی با یکدیگر دارند و ریلمی تنها از عرضه نسخه پرو در کشورهای اروپایی خبر داده و ظاهرا ریلمی ۸ استاندارد تنها در بازار هند به فروش می‌رسد. در ادامه نگاهی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - به این محصولات داریم.

ریلمی ۸ پرو

اگرچه با پیشرفت‌هایی روبه‌رو هستیم، اما شباهت‌هایی میان ریلمی ۸ پرو و ریلمی ۷ پرو و حتی ریلمی ۶ پرو هم به چشم می‌خورند. برای مثال تمام این محصولات قدرتشان را از چیپ اسنپدراگون 720G تامین می‌کنند.

این گوشی هوشمند در دو نسخه مجهز به ۶ و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - ۸ گیگابایت رم به فروش می‌رسد که البته هردوی آن‌ها ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارند و می‌توانید از کارت حافظه هم برای آن‌ها استفاده کنید.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان

ریلمی برای این محصولش دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ HM2 را درنظر گرفته که از ترکیب پیکسل ۹ در ۱ پشتیبانی می‌کند و همچنین اندازه پیکسل ۰.۷ میکرومتر دارد. این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - دوربین که اندازه سنسور ۱/۱.۵۲ اینچ و دریچه دیافراگم f/1.9 دارد، در محیط‌های تاریک تصاویر مناسبی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - ثبت می‌کند.

ریلمی ۸ پرو در کنار سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی، از دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با زاویه دید ۱۱۹ درجه و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و سیاه و سفید هم بهره می‌برد. کاربران - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - برای ثبت تصاویر سلفی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی با f/2.45 دسترسی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - دارند.

این موبایل به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - سوپر امولد مجهز شده که حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز دارد. انرژی این دستگاه هم توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می‌شود که از فناوری شارژ ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان

قیمت ریلمی ۸ پرو برای نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی به ۳۸۲ دلار می‌رسد. در کشور هند این محصول در نسخه پایه ۲۵۰ دلار قیمت دارد.

ریلمی ۸

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت مجهز شده. برخلاف نسل قبلی که پنل IPS LCD با رفرش ریت ۹۰ هرتز داشت، رفرش ریت پنل جدید مانند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - مدل پرو برابر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - ۶۰ هرتز است و البته نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز دارد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان

این دستگاه از چیپ هلیو G95 بهره می‌برد که تفاوتی با پردازنده ریلمی ۷ ندارد. روی پنل پشتی آن دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی قرار دارد که با دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - سیاه و سفید همراهی می‌شود.

باتری این دستگاه ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند، بنابراین در مدت - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - ۶۵ دقیقه - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - بطور - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - کامل شارژ می‌شود.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان

ریلمی ۸ اگرچه بطور استاندارد از ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، اما در - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - نسخه پایه تنها ۴ گیگابایت رم وجود دارد، - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - با این حال امکان سفارش آن با ۶ و ۸ گیگابایت رم هم وجود دارد. این دستگاه در بازار هند با قیمت پایه ۲۱۰ - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر فریمان استان خراسان - دلار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone