🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه سولاردام شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15399.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوشی گیمینگ لنوو Legion 2 Pro از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند

لنوو به تازگی اعلام کرد که گوشی گیمینگ Legion 2 Pro که در ۸ آوریل (۱۹ فروردین) عرضه خواهد شد به یک باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود. با این وجود ظرفیت باتری این ...

لنوو به تازگی اعلام کرد که گوشی گیمینگ Legion 2 Pro که در ۸ آوریل (۱۹ فروردین) عرضه خواهد شد به یک - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - باتری ۵۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود.

با این وجود ظرفیت باتری این گوشی ۵۰۰ میلی آمپر از نسخه قبلی خود بیشتر خواهد بود. لنوو همچنین - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - اعلام کرده است که باتری Legion 2 Pro از شارژ سریع ۹۰ وات پشتیبانی می‌کند اما هنوز تایید نشده است که عملکرد آن مشابه نسخه قبلی باشد.

مدل قبل این گوشی با استفاده از دو پورت USB Type-C از شارژ - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - سریع ۹۰ وات پشتیبانی می‌کرد. هرچند این موضوع هنوز تایید نشده است اما به نظر می‌رسد نسل جدید این گوشی هم از همین نحوه عملکرد استفاده خواهد کرد.

لنوو هنوز جزئیات زیادی از گوشی گیمینگ خود اعلام نکرده و در گزارش‌های قبلی خود به این موضوع اشاره کرده بود که Legion 2 Pro به سیستم خنک‌کننده دوگانه توربو مجهز می‌شود. آن‌ها همچنین تایید کردند که این گوشی به همراه چیپست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۸۸ و نمایشگری ۶.۹۲ اینچی از نوع AMOLED با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی از راه می‌رسد.

تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان

همچنین Geekbench در گزارش دیگری فاش کرد که Legion - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - 2 Pro از سیستم عامل اندروید ۱۱، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - خواهد بود. البته به نظر می‌رسد لنوو تنظیمات دیگری را هم - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - در اختیار مصرف‌کنندگان قرار خواهد داد و این گوشی با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت هم عرضه می‌شود.

لنوو پیش از این عنوان کرده - تعمیرات مایکروفر آریستون در شهر هیدج استان زنجان - بود تا زمان عرضه رسمی گوشی - ۸ آوریل (۱۹ فروردین) - به صورت روزانه تیزرها و اطلاعات جدیدی از Legion 2 Pro را در اختیار علاقه‌مندان به گوشی‌های گیمینگ قرار دهد، بنابراین انتظار می‌رود تا پیش از رونمایی رسمی، اطلاعات بیشتری از این گوشی اعلام شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone