🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
  5. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22761.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

نمونه اولیه عینک واقعیت ترکیبی اچ تی سی با اسم رمز پروتون رونمایی شد

روز گذشته شرکت HTC از نسخه بروز شده هدست واقعیت مجازی وایو Cosmos رونمایی کرد و خبر داد که مشغول آزمایش دستگاهی برای مشاهده واقعیت ترکیبی با اسم رمز پروژه پروتون است. البته این عینک ...

روز - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - گذشته شرکت HTC از نسخه بروز شده هدست واقعیت مجازی وایو Cosmos رونمایی کرد و خبر داد که مشغول آزمایش دستگاهی برای مشاهده واقعیت ترکیبی با اسم رمز پروژه پروتون است. البته این عینک واقعیت ترکیبی فعلا تنها یک نمونه اولیه است اما اچ تی سی عکس های مفهومی از طراحی آن را منتشر کرده تا اهدافش را برایمان روشن تر کند.

با در نظر داشتن توضیحات - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - ارائه شده در این باره میتوان حدس زد که پروتون به لحاظ عملکرد بسیار شبیه به هدست آتی این شرکت یعنی Cosmos XR است. هر دوی این محصولات برای واقعیت ترکیبی یا افزوده ساخته شده اند اما - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - برخلاف گجتهای مشابه ارائه شده توسط مایکروسافت یا مجیک لیپ به جای لنزهای شفاف هدایت امواج از ویدیوهای شفاف کمک می گیرند. اما در حالی که Cosmos XR ظاهری شبیه به هدست Cosmos VR دارد پروتون بیشتر عینک های اسکی را در ذهن تداعی می کند.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان

شرکت تایوانی اچ تی سی دو نسخه مختلف از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - این محصول را رونمایی کرده؛ یکی نسخه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - ای کاملا مستقل و دیگری عینکی که بخشی از قطعات و اجزایش - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - درون یک محفظه خارجی قرار دارند. Yves Maitre مدیرعامل اچ تی سی دلیل این شرکت برای طراحی نسخه دوم را چنین بیان کرد:

این عینک از شبکه نسل پنجم پشتیبانی می کند و کاربرانی که به صورت تستی روی نمونه های اولیه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - آن کار کردند به ما نشان دادند که به دنبال هدستی با آنتن 5G هستند. از - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - آنجایی که قرار گرفتن آنتن 5G در نزدیکی مغز چندان توصیه نمی شود تصمیم گرفتیم محصولمان را به این شکل طراحی کنیم.

تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان

Maitre در ادامه صحبت هایش تاکید کرد که پروتون همچنان در دست توسعه - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - است و به همین خاطر فعلا نمی تواند حرفی در مورد مشخصات دقیق، قیمت یا حتی شکل نهایی آن بزند. در حال حاضر این دستگاه یک کنترل شبیه به نشانگر دارد و از یک نمایشگر میکرو دیسپلی رزولوشن بالا بهره می گیرد.

او در انتها تاکید - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرد که پروتون جدای هر چیزی نشان می دهد که اچ تی سی به واقعیت ترکیبی اهمیت می دهد:

ما می خواهیم روزی عینک هایی شبیه به انواع طبی با چنین - تعمیرات مایکروفر کنوود در شهر کوچصفهان استان گیلان - قابلیتی بسازیم و میدانیم که این یک ماجراجویی است. ما صرفا می خواهیم نشان دهیم که به این ماجراجویی متعهد هستیم و در این حوزه سرمایه گذاری می کنیم و اولین محصول در این گروه را ارائه می دهیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone