🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: ترانس در ماکروویو چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: ترانس در ماکروفر وظیفه تبدیل ولتاژ220 ورودی به 2100 ولت را بر عهده دارد و آن را به خازن منتقل میکند.ُ
  5. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22756.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

فیلیمو گزارش می‌دهد: افزایش ۶۵ درصدی تماشای آنلاین فیلم و سریال در VODها

فیلیمو به عنوان یکی از بازیگران اصلی VOD‌ ایران، در گزارشی درباره تغییر رفتار کاربران خود خبر داده که یک افزایش ۶۵ درصدی تماشای آنلاین فیلم و سریال رخ داده است. شیوع ویروس کرونا در ...

فیلیمو به عنوان - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - یکی از بازیگران اصلی VOD‌ ایران، در گزارشی درباره تغییر رفتار کاربران خود خبر داده که یک افزایش ۶۵ درصدی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - تماشای آنلاین فیلم و سریال رخ داده است.

شیوع ویروس کرونا در کشور بیشتر از یک ماه است که طول - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - کشیده و در این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - مدت برخی از مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند و این موضوع در ایام عید و تعطیلات همگانی، باعث شد که مردم بیشتر از همه به سرگرمی نیاز داشته باشند. سرویس‌های VOD - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در این دوران کمک‌های زیادی به مردم کردند و وزارت ارشاد نیز تقریبا هر روز مجوز نمایش یک فیلم در بازار اینترنتی را می‌داد به طوری که برخی فیلم‌ها پس از سالها توقیف به صورت رسمی عرضه شدند.

فیلیمو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - سعی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - کرده با تامین بیش از هزار و صد اپیزود محتوای - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - به­‌روز برای رفع نیاز سلیقه‌­های مختلف مردم را به دیدن هرچه بیشتر فیلم و سریال و ماندن در خانه تشویق کند و و با رایگان کردن دسترسی به بخش - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - انیمیشن­ها از 7 تا 29 اسفند 98، کودکان ایران را همراه خود ساخت.

جالب است بدانید کاربران فیلیمو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در روزهای 23 و 28 اسفند بالاترین دقیقه تماشا را در این پلتفرم رقم زدند؛ مشخص نیست چرا این دو روز بین تمام این ایام به بیشترین وقت - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - فیلم دیدن گذشته اما شاید نزدیک شدن به ایام عید یکی از دلایل آن باشد،‌همچنین انتشار پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران یعنی «مطرب» در روز 28 اسفند هم در - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - ثبت چنین رکوردی بی‌­تاثیر نیست.

فیلیمو اعلام کرده در بازه زمانی 7 اسفند 98 تا 15 فروردین 99، میانگین دقیقه تماشای روزانه در فیلیمو نسبت به بازه زمانی مشابه ماه گذشته رشدی در حدود 65 درصد داشته است. این رشد نشان می­دهد که نه تنها امروز استفاده از پلتفرم‌­های آنلاین بیشتر از هر زمان دیگری در زندگی‌­مان گسترش پیدا کرده، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - بلکه تکنولوژی فرصت پیدا کرده تا ارزشمندترین وجه خود یعنی حفظ سلامت جهانیان را به نمایش بگذارد.

رشد 65 درصدی میانگین دقیقه تماشای روزانه در حالی در یک ماه گذشته در فیلیمو ثبت شده است که دسته‌­بندی­های مختلف محتوایی رشد بیشتری هم داشته‌­اند. در این ایام پنج دسته‌­بندی با بیشترین دقیقه تماشا به ترتیب انیمیشن، اکشن، خانوادگی، کمدی و عاشقانه بودند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

همچنین افزایش 65 درصدی دقیقه تماشا در فیلیمو، به طور حدودی با افزایش 35 درصدی تماشا از طریق تلویزیون‌­­های هوشمند نیز همراه بوده است که این رشد، تغییر رفتار بزرگ دیگری را هم بیان می­کند. 35 درصد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - افزایش تماشا در صفحه‌های نمایش بزرگ نسبت به مدت مشابه ماه گذشته به این معنی است که خانواده­‌ها  از 7 اسفند تا 15 فروردین از طریق تلویزیون­های - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - هوشمند و بیشتر از ماه گذشته - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در خانه فیلم تماشا کرده­اند.

همچنین با توجه به افزایش تعداد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - محتواهای بارگذاری شده در فیلیمو و افزایش تعداد - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - کاربران نسبت به سال منتهی به اسفند 97، میزان دقیقه تماشای فیلم و سریال ایرانی به طور کلی 582 درصد و میزان تماشای فیلم و - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - سریال خارجی 863 درصد افزایش پیدا کرده است.

آنطور که فیلیمو گزارش می‌دهد، آثار کمدی و خنده‌دار در بین آثار ایرانی بیشترین محتوایی بودند که مردم آنها را دیده‌اند و دو فیلم مطرب و رحمان ۱۴۰۰ جزو آثار پربازدید این مجموعه بوده‌اند. همچنین قسمت‌های ۱۵ و ۱۶ سریال دل و فیلم‌ سینمایی ایده‌اصلی و همچنین قسمت‌های اخیر سریال هم‌گناه از دیگر پربازدیدهای این پلتفرم به حساب - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - می‌آیند.

تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس

در بخش فیلم‌های خارجی نیز با رایگان شدن بخش انیمیشن فیلیمو در بازه زمانی ۷ تا ۲۹ اسفند، - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - بسیاری از آثار این - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - ژانر تبدیل به پربازدیدترین و پرمخاطب‌ترین برنامه‌های خارجی این پلتفرم شده‌اند. بررسی جدید فیلیمو - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - نشان می‌­دهد که پنج محتوای پربازدید خارجی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - در بازه زمانی 7 اسفند تا 15 - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - فروردین به ترتیب انیمیشن یخ زده 2، انیمیشن سگ­‌های نگهبان، فیلم سینمایی جومانجی مرحله بعدی، فیلم سینمایی - تعمیرات مایکروفر پاناسونیک در شهر شیراز استان فارس - سونیک خارپشت و همچنین فیلم سینمایی شیوع بوده­‌اند.

فیلیمو تاکید کرده هدف از انتشار این گزارش که با بررسی رفتار کاربران فیلیمو در بازه زمانی 7 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 و مقایسه آن با مدت مشابه ماه گذشته آماده شده، اطلاع رسانی درباره تاثیر دسترسی به محتوای مناسب از طریق پلتفرم­های آنلاین در جهت کنترل شیوع ویروس کووید-19 است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone