🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن مایکروفر خرابی برد، ترموستات و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  3. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  5. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22758.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

چیپست هلیو P95 مدیاتک برای گوشی های اقتصادی معرفی شد

مدیاتک ساعاتی پیش عضو جدید خانواده چیپست های هلیو خود را با نام هلیو P95 معرفی کرد. هلیو P95 جایگزین هلیو P90 می شود که در دسامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد و بهبودهای نسبتا خوبی ...

مدیاتک ساعاتی پیش عضو جدید خانواده چیپست های هلیو خود را با نام هلیو P95 معرفی کرد. هلیو P95 جایگزین هلیو - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - P90 می شود که در دسامبر سال ۲۰۱۸ معرفی شد و بهبودهای نسبتا خوبی را در GPU، دوربین، قابلیت های ارتباطی و هوش مصنوعی تلفن های هوشمند ایجاد می کند.

پردازنده سیگنال سه گانه P95 حالا از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند که - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسبت به پیکره بندی پشتیبانی شده قبلی (یعنی یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی یا دوربین دوگانه ۲۴ و ۱۶ مگاپیکسلی) پیشرفت خوبی به حساب می آید. به لطف این به روز رسانی چیپست جدید مدیاتک اکنون از عکس ۱۴ بیتی فرمت RAW - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - و ۱۰ بیتی YUV پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - می کند. این چیپست همچنین با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - کمک هوش مصنوعی بهبودهایی را هم در دوربین تلفن های هوشمند ایجاد می کند که از آن جمله میتوان به قابلیت دنبال کردن ژست های انسانی پنج نفره، واقعیت افزوده، امکان دنبال کردن ژست های سه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - بعدی و مد تصویربرداری جدید در نور - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - کم اشاره کرد.

 

در حوزه گیمینگ هم هلیو P95 برای نخستین بار در - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - چیپست - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - های سری P از - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - تکنولوژی هایپرانجین مدیاتک پشتیبانی می کند که طبق اعلام شرکت سازنده بهبودهای قابل توجهی را هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزاری برای ارتقاء تجربه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - گیمینگ کاربران ایجاد می کند.

اما در حوزه ارتباطی هم امکانات - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - خوبی برای این - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - چیپست فراهم شده که از آن جمله میتوان به مودم 4G LTE WorldMode با سرعت دانلود LTE Cat-12 و سرعت آپلود Cat-13 اشاره کرد. وایفای ۵، بلوتوث ۵ و شبکه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - نسل چهارم دیگر امکانات ارتباطی این تراشه را تشکیل می دهند.

مدیاتک هنوز اعلام نکرده که چه زمانی میتوانیم گوشی های بهره مند از این چیپست را در بازار ببینیم - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر کرمانشاه استان کردستان - اما با در نظر داشتن بهبودهای جزئی آن نسبت به نسل قبلی می توان انتظار داشت که صرفا در گوشی های اقتصادی و پایین رده از آن استفاده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone