🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: خازن وظیفه دوبرابر کردن ولتاژ دریافتی از ترانس و انتقال آن به مگنترون را برعهده دارد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22762.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی HTC از سه هدست واقعیت مجازی از خانواده Cosmos VR

HTC از سه هدست واقعیت مجازی به نام های Cosmos Play, Cosmos Elite و Cosmos XR از خانواده Cosmos با صفحه جلویی قابل تعویض رونمایی کرد. هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos به عنوان یک کیت ...

HTC - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - از سه هدست واقعیت مجازی به نام های - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - Cosmos Play, Cosmos Elite - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - و Cosmos XR از خانواده Cosmos با صفحه جلویی قابل تعویض رونمایی کرد.

هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos به عنوان یک کیت VR حرفه ای دی ماه سال گذشته با قیمت بالای 699 دلار رونمایی شد. حال شرکت HTC مدل ارزان قیمت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - Cosmos Play را در کنار دو هدست دیگر - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - معرفی کرده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - است.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

هدست Vive Cosmos Play از نمایشگر LCD با رزولوشن 2880x1700 پیکسل با زاویه دید 110 درجه بهره می برد که محتوا را با - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - نرخ 90 فریم بر ثانیه نمایش می دهد. این محصول از چهار دوربین ردیابی برخوردار بوده و فاقد میکروفون داخلی است و کاربر باید از میکروفون خارجی استفاده کند.

هدست یاد شده برای تجربیات ساده ای مثل Angry Birds VR طراحی شده و صفحه خارجی آن در آینده قابل آپگرید خواهد بود.

قیمت - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - هدست Vive - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - Cosmos Play هنوز مشخص نشده اما احتمال می رود به صورت باندل و همراه با دو کنترلر Cosmos با قیمت تقریبی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - 400 دلار روانه - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - بازار شود.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

هدست بعدی Vive Cosmos Elite نام - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - داشته و با در نظر گرفتن گیمرها ساخته شده - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - است. این مدل از صفحه خارجی - تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان - که برای ردیابی به کار می رود، بهره برده و می توان آنرا با هر دو نسل از ایستگاه پایه SteamVR برای افزایش دقت استفاده کرد.

هدست یاد شده همراه با دو ایستگاه پایه 1.0، یک جفت کنترلر Vive و همچنین هدفون های داخلی با قیمت 899 دلار در اواخر سه ماهه اول سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر دوو در شهر بندرترکمن استان گلستان

هدست آخر Vive Cosmos XR نام داشته و همانطور که از نامش پیداست، تجربه واقعیت ترکیبی را به هدست VR آورده است. این مدل در واقع همان هدست Cosmos Play (با چهار دوربین ردیابی) است که دو دوربین رزولوشن بالا به قسمت جلویی آن افزوده شده اند که میدان دید 100 درجه را به ارمغان می آورند.

جزئیات بیشتر از این محصول در رویداد Game Developers Conference فاش خواهد شد و کیت توسعه دهنده آن نیز از سه ماهه دوم سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درسا نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام وقت بخیر تعمیرگاه شما روستای نیاز آباد بندرترکمن هم برای مایکروفر دوو تعمیرکار داره
پاسخ: بله در روستای نیاز آباد شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone