🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24645.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پرچمدار بعدی وان پلاس تایید شد

دوران نبرد بر سر تعداد پیکسل های نمایشگر موبایل تمام شده و حالا شرکت ها بر سر سرعت با هم رقابت می کنند. وان پلاس برای جذب هرچه بیشتر کاربران و اثبات توانایی های خود ...

دوران نبرد بر سر تعداد پیکسل های نمایشگر موبایل تمام شده و حالا شرکت ها بر سر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - سرعت با هم رقابت می کنند.

وان پلاس برای جذب هرچه بیشتر کاربران و اثبات توانایی های خود گوشی های قدرتمندی را به بازار ارائه کرده و ظاهرا در نسخه بعدی هم این روند کماکان - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ادامه خواهد داشت. این شرکت مطابق روال گذشته از همین حالا صحبت درباره پرچمدار بعدی خود را کلید زده و از نکته ای شروع کرده که احتمالا کاربران بیشترین توجه را به آن دارند: نمایشگر.

به گفته مسئولان کمپانی چینی پرچمدار بعدی این شرکت که احتمالا وان پلاس ۸ باشد، به نمایشگر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ۱۲۰ هرتزی Fluid Display سامسونگ مجهز می - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شود. این پنل AMOLED به لطف گزینه های شخصی متعدد می تواند رقبای قدری مثل راگ فون ۲ - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - و دیگر گوشی های با نرخ رفرش بالا را کنار بزند.

تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان

نمایشگر Fluid - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - Display نه تنها فریم ها را ۷ درصد سریعتر رندر می کند، بلکه با نرخ نمونه گیری لمس ۲۴۰ هرتزی سطح پاسخگویی به فرامین لمسی را به سطح جدیدی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می رساند. به لطف فناوری درج فریم مشابه با تلویزیون های مدرن نمایش ویدیوها در نرخ ۶۰ یا ۱۲۰ هرتز بسیار روان تر - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از مزایای نمایشگر وان پلاس ۸ بهبود دقت رنگ ها به واسطه حداکثر روشنایی - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - خیره کننده ۱۰۰۰ نیتی، رنگ ۱۰ بیتی کالیبره شده و نسبت تفاوت رنگ ۰.۸ است که حتی از گلکسی اس ۱۰ با نسبت ۰.۹ نیز بالاتر است.

وان پلاس ۸ تنها موبایلی نیست که در سال آینده به - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - نمایشگر با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی مجهز خواهد شد و احتمالا گلکسی S20 هم با همین پنل همراه می شود. علاوه بر این نوبیا یک گام فراتر برداشته و رد مجیک 5G را - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - به نرخ رفرش ۱۴۴ هرتزی روانه بازار خواهد کرد. در واقع آنچه که امروز وان پلاس - تعمیرات مایکروفر تکا در شهر گنبد کاووس استان گلستان - با افتخار اعلام کرده ممکن است سال دیگر در همین زمان معمولی به نظر برسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone