🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: پمپ تخلیه چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
  3. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من ظروف را خشک نمی کند؟
    پاسخ: خرابی عنصر گرمایی و مشکل در ترموستات که باعث خاموش شدن گرما قبل از خشک شدن کامل دستگاه شود.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41511.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

رویای سفر فضایی ارزان با ارسال خاکستر اجساد به فضا محقق شد

برای افرادی که دوست دارند بدنشان پس از مرگ نیز از زمین فراتر رود، از یک ماه آینده امکان ارسال خاکستر اجساد به فضا با هزینه 800 پوندی فراهم می شود. قرار است ارسال خاکستر ...

برای افرادی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که دوست دارند بدنشان پس از مرگ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - نیز از زمین فراتر رود، از یک ماه آینده امکان ارسال خاکستر اجساد به فضا با هزینه 800 پوندی فراهم - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - شود.

قرار است ارسال خاکستر از طریق بالون هایی از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - جنس لاتکس و پر شده توسط گازی سبک تر از - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - هوا صورت گیرد. این بالون ها توسط دکتر «کریس رُز» (Chris Rose) و دکتر «الکس بیکر» (Alex Baker)، دو نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه شفیلد طراحی شده و می توانند به ارتفاع 33 کیلومتری استراتوسفر زمین برسند. پس از رسیدن به این ارتفاع، بالون منفجر شده و خاکسترها را در فضا پخش می کند و سپس از طریق یک چتر، به آرامی به زمین باز می گردد.

تمامی فرآیند صعود، انفجار، پخش شدن باقی مانده اجساد و فرود بالون توسط چتر نجات، از طریق دوربین های با کیفیت ضبط شده و در نهایت تقدیم بازمانده گان متوفی می شود تا تسلی خاطری - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بر روح - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - آنان باشد!

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی
دکتر کریس رُز و دکتر الکس بیکر طراحان - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - بالون در کنار فضانوردان مارک اسکات کلی

دکتر رُز» درباره این پروژه می گوید:

«بسیاری از افراد نسل اول علاقه مندان به - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - فضا، هیچگاه به آرزوی سفر فضایی دست نیافته اند. خدمات ما به خانواده آنها این امکان را می دهد که فرصت دستیابی به آن رویا را پس از مرگ برای متوفی فراهم کنند. همه ما در اصل غبارهایی از فضا هستیم و این خدمت آغازی است برای پیشکش کردن وجود انسان ها به فضا».

لازم به ذکر است که پیش از این نیز در سال 2005 خاکستر «جیمز دوهان» (James Doohan) بازیگر فیلم «استار ترِک» توسط پرواز راکت فالکون 9 اسپیس اکس به فضا برده شده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone