🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24642.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

همراه اول و ایرانسل دیتای موبایل را در سیستان و بلوچستان رایگان کردند

عصر دیروز اعلام شد که مکالمه درون شبکه‌ای بین سه اپراتور برتر کشور در مناطق سیل زده رایگان بوده و حالا برای هرچه کمک بیشتر به افراد سیل زده و حفظ راه ارتباطاتی آنها با ...

عصر دیروز اعلام شد که مکالمه درون شبکه‌ای بین سه اپراتور برتر کشور در مناطق سیل زده رایگان بوده و حالا برای هرچه کمک بیشتر به افراد سیل زده و حفظ راه ارتباطاتی آنها با دیگر نقاط کشور، همراه اول و ایرانسل نیز اعلام کردند که اینترنت موبایل (همراه) در این مناطق نیز برای مشترکین‌شان رایگان شده است.

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در بیانیه خود ضمن اشاره به مسئولیت اجتماعی بزرگی که بر دوش این اپراتور نهاده شده اعلام کرد که اینترنت همراه در این استان به مدت ۴۸ ساعت رایگان خواهد بود:

«استفاده از اینترنت اپراتور همراه اول از ساعت ۶ صبح روز سه شنبه ٢۴ دی ماه تا ساعت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - ۶ صبح روز پنجشنبه ٢۶ دی ماه در تمامی شهرها، روستاها و جاده های استان سیستان و بلوچستان رایگان اعلام شده است.»

شایان ذکر است در حال حاضر ارتباطات همراه اول در این استان وضعیت پایداری دارند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان

روابط عمومی ایرانسل نیز با تاکید بر مسئولیت اجتماعی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - خود در رابطه با اتفاقات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - اخیر در این استان، اعلام کرده که اینترنت استان سیستان و بلوچستان از ساعت ۶ صبح سه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - شنبه، ۲۴ دی ماه به مدت ۴۸ ساعت رایگان خواهد بود و مشترکین نیازی به خرید بسته‌های اینترنتی ندارند و از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - بسته‌های قبلی آنان نیز حجمی کاسته نخواهد شد.

ایرانسل در بیانیه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - خود همچنین به اعزام تیم فنی خود اشاره کرده و گفته که «با توجه به اعلام هشدار وقوع سیل، تیم فنی ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیتای ایران، پیش از جاری شدن سیلاب، در مناطق آسیب دیده حضور یافته و با بررسی شرایط و رفع آسیب‌های احتمالی ناشی از سیل، بر حفظ پایداری شبکه و برقراری ارتباط در شرایط دشوار سیلاب، نظارت می‌کند. شبکه ایرانسل کماکان در تمامی مناطق کشور در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - حالت طبیعی و پایدار قرار دارد.»

گفتنیست همانطور که در ابتدای متن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر الوند استان زنجان - به آن اشاره شد هر دو این اپراتورها پیش‌تر مکالمه‌های درون شبکه‌ای خود را در این استان رایگان اعلام کرده بودند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone