🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت دود کردن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیر مایکروویو در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24643.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

شواهد تازه از هک شدن شرکت نفتی اوکراینی توسط هکرهای روسی

روابط میان جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا یعنی اوباما، پسرش و شرکت نفتی بوریسما در اوکراین به کانون توجه کمپین های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و همچنین استیضاح دونالد ترامپ بدل شده است. ...

روابط میان جو بایدن معاون رئیس جمهور پیشین آمریکا یعنی اوباما، پسرش و شرکت نفتی بوریسما در اوکراین به کانون توجه - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - کمپین های انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ و همچنین استیضاح دونالد ترامپ بدل شده است. حالا نیویورک تایمز به نقل از یک شرکت امنیتی گزارش داده که جمعی از هکرهای روسی حملات - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - فیشینگ موفقی را علیه بوریسما ترتیب داده اند.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، هکرها - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - با استفاده از یک  حمله هدفمند علیه مدیر کمپین انتخاباتی هیلاری کلینتون به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - ایمیل های کمیته ملی دموکرات های آمریکا دسترسی پیدا کرده و آنها را منتشر نمودند.Area 1 (شرکتی که در زمینه مکانیزم های دفاعی مقابله با فیشینگ تخصص دارد) در این باره گفته که به شبکه ای از وبسایت های جعلی مورد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - استفاده توسط یکی از واحد های جاسوسی ارتش روسیه موسوم به G.R.U دست پیدا کرده که برای - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - هدف قرار دادن شعبات مختلف بوریسما راه اندازی شده بودند. البته حدود یک ماه پیش Kyle Ehmke از محققان حوزه امنیت برخی از این دامنه ها را شناسایی کرده بود.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان

آنها در ادامه ایمیل هایی حاوی لینک به صفحات ساختگی خود را برای کارکنان این شرکت ها ارسال میکردند. لینک های موجود در متن این ایمیل ها نیز به وبسایت هایی هدایت می شد که بسیار شبیه به وبسایت های داخلی بوریسما طراحی شده بودند و آنها از این طریق اقدام به جمع - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - آوری اطلاعات لاگین کاربران کرده و به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - سرورهای شرکت دسترسی پیدا می کردند.

کارشناسان بر این باورند که چنین نقشه ای با هدف جمع آوری اطلاعات علیه بایدن کلید خورده؛ فردی که احتمالا از سوی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال جاری در آمریکا نامزد خواهد شد. البته از - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر نیشابور استان خراسان - سویی نیز انتظار می رود امسال گستره امنیت انتخابات در آمریکا وسیع تر شود و البته باز همان شیوه های قدیمی نفوذ به سیستم های انتخاباتی آمریکا نیز مشاهده شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone