🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44366.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هزینه رومینگ تقریبا در سراسر اروپا به صفر رسید

در فوریه سال گذشته، مشخص شد که قانون گذاری جدید اتحادیه اروپا سبب خواهد شد تا هزینه رومینگ در کشورهای این منطقه به صفر برسد. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و البته هر کس دیگری، ...

در فوریه سال گذشته، مشخص شد که قانون گذاری جدید اتحادیه اروپا سبب خواهد شد تا هزینه رومینگ در کشورهای این منطقه به صفر برسد. شهروندان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و البته هر کس دیگری، - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - همیشه باید بابت استفاده از تلفن همراه خود در کشورهای دیگر هزینه هنگفتی را پرداخت می کردند.

هر کشور بنا به اختیارات خود، مبالغ خاصی را بابت رومینگ دریافت می کرد اما به طور متوسط این هزینه واقعا گزاف بود. این مسئله اما با - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تصویب قانون «Roam like at Home» به اجرا گذاشته می شود.

شهروندان حالا می توانند در هر یک از 28 کشور عضو اتحادیه اروپا، بدون پرداخت هزینه اضافه، تماس گرفته، پیام کوتاه ارسال کنند یا به - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اینترنت موبایل خود متصل شوند. کشورهایی هم که بخشی از اتحادیه اروپا نیستند اما در منطقه اقتصادی اروپا (EEA) هستند (مثل ایسلند، نروژ و لیختنشتاین) نیز به زودی سیاست مشابهی را اجرا خواهند کرد.

به هر حال، کشورهایی نظیر سوییس هم هستند که در اتحادیه اروپا عضویت ندارند و اگر شهروندی اروپایی بخواهد به این کشورها سفر کند، باید - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مثل گذشته هزینه های گزاف رومینگ را بپردازد.

از سوی دیگر نیز برخی شرکت های متضرر از این - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - قانون در پی لغو آن بر آمده اند و تلاش می کنند تا به هر نحو ممکن، چنین طرحی اجرا نشود که البته احتمال موفق شدن آن ها چندان بالا - تعمیرات مایکروفر ماجور در شهر آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نیست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone