🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  2. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  4. سوال: آیا میتوان از مایکروفر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29262.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

ناسا و آژانس فضایی اروپا به دنبال تحقیق و استفاده از جاذبه مصنوعی

در حال حاضر فضانوردان برای ماندن در ایستگاه فضایی بین المللی مجبورند ورزش کنند و رژیم غذایی مناسبی در پیش بگیرند تا بتوانند زمان زیادی در شرایط ریزگرانش و بی وزنی تحمل کنند اما به ...

در حال حاضر فضانوردان برای ماندن در ایستگاه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - فضایی بین المللی مجبورند ورزش کنند - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - و رژیم غذایی مناسبی در پیش بگیرند تا بتوانند زمان زیادی در شرایط ریزگرانش و بی وزنی تحمل کنند اما به نظر می‌رسد ناسا و آژانس فضایی اروپا به دنبال بهبود شرایط هستند و قصد - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - دارد از جاذبه مصنوعی کمک بگیرند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان

گزارش شده که این دو ارگان فضایی قصد دارند تحقیقات جدیدی آغاز کنند تا ببینند جاذبه مصنوعی می‌تواند سلامت فضانوردان را تامین کند یا خیر.

بر این اساس قرار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - است از امروز، داوطلبین مرکز فضایی آلمانی ۶۰ روز در تختخواب‌های هوشمند داخل یک سانتریفیوژ سپری کنند که می‌تواند جاذبه مصنوعی را شبیه سازی نماید. این تختخواب‌ها در شیب معینی قرار می‌گیرند و موجب می‌شوند خون از سر آنها به اعضای دیگری فرستاده شود. پس از آن قرار است برخی از این افراد یکبار بصورت روزانه در سانتریفیوژ شاخه کوتاه همین مرکز فضایی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - آلمانی چرخانده شوند تا قسمتی از خون دوباره به - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - پاهایشان بازگردد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان

البته دقیقاً مشخص نیست که جزئیات این آزمایش‌ چگونه خواهند بود اما محققان با این تحقیقات بهتر می‌توانند به تاثیرات جاذبه پی ببرند و ببیند آیا جاذبه مصنوعی هم می‌تواند از ضعیف شدن عضلات جلوگیری کند یا خیر.

نتیجه هر چه شود طی چندین سال آینده، چیزی شبیه به جاذبه مصنوعی فیلم «2001: ادیسه فضایی» ساخته نخواهد شد. اگر این فیلم استنلی کوبریک را دیده باشید، حتماً یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های آن در ذهنتان نقش بسته؛ صحنه ای که شخصیت «دیوید بومن» روی مسیری دایره ای در فضاپیما می دود، مسیری که به واسطه گردش حول یک محور مرکزی و با نیروی گریز از مرکز، جاذبه مصنوعی ایجاد می کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان

البته متخصصین مدعی شده‌اند اگر انسان بخواهد به مریخ سفر کند و گستره شناختی خود از فضا را بالا ببرد، بی گمان به جاذبه مصنوعی نیاز خواهد داشت تا بتوانند سلامتی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - و تناسب اندام فضانوردانش را حفظ کند. - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر ابهر استان زنجان - شاید به همین خاطر باشد که ایلان ماسک مدعی شده در آینده جاذبه مصنوعی فیلم «2001: ادیسه فضایی» را به دنیای واقعی می آورد؟.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ساویس نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
حالتون خوبه؟ طرفای شهرک مینو ابهر هم کار انجام میدید؟
پاسخ: بله در شهرک مینو شهر ابهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone