🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29258.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

رکوردهای گینس: طولانی ترین دوچرخه دنیا [تماشا کنید]

۴ سال پیش یک کمپانی معروف حوزه نفت و گاز استرالیا به نام سانتوس با همکاری دانشگاه استرالیای جنوبی موفق شد طولانی ترین دوچرخه دنیا را بطول ۴۱.۴۲ متر بسازد و رکورد گینس را در ...

۴ سال - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - پیش یک کمپانی معروف حوزه نفت و گاز استرالیا به نام سانتوس با همکاری دانشگاه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - استرالیای جنوبی موفق شد طولانی ترین دوچرخه دنیا را بطول ۴۱.۴۲ متر بسازد و رکورد گینس را در این زمینه بشکند.

البته یکی از قوانین رکوردهای گینس در - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - مورد دوچرخه‌ها این است که سازندگان آن بتوانند با این دوچرخه مسافتی به طول ۱۰۰ متر را بپیمایند، بدون اینکه پای - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - هیچکدام از سرنشینان به زمین بخورد.

برقراری تعادل و کنترل کردن این وسیله نقلیه سنگین، کار آسانی نیست و به همین دلیل بود که سازندگان طولانی‌ترین دوچرخه دنیا، در مرتبه اول نتوانستند آن را با موفقیت به حرکت درآوردند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان

با این حال مرتبه دوم، هفت نفر سوار این دوچرخه شدند و توانستند بیست و هفتم دی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - ماه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - سال ۱۳۹۳ میلادی، رکورد طولانی ترین دوچرخه دنیا را بشکنند. سازندگان این دوچرخه مدعی شده‌اند که ۹ ماه صرف کردند تا پروسه - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - برنامه ریزی و توسعه آن را به اتمام برسانند و آن را برای رکورد شکنی آماده کنند.

این دوچرخه از یک بدنه‌ی تمام - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - فلزی، دو چرخ بزرگ و فرمان بهره می‌برد. مشکل طراحی طولانی‌ترین دوچرخه دنیا این بوده که سازندگان نمی توانستند از هیچ متعادل کننده‌ی دیگری برای آن استفاده کنند. دوچرخه یاد شده علیرغم طول زیادش، درست همانند یک دوچرخه معمولی با استفاده از پدال و زنجیر کار می‌کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان

تیم سازنده پس از بررسی بسیار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - متوجه شدند که تنها به ۷ - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - نفر برای رکوردشکنی نیاز دارند. بدین صورت که یک نفر در جلوی این دوچرخه فرمان را در اختیار می‌گیرد و وظیفه هدایت آن را بر عهده دارد. ۶ نفر دیگر نیز در عقب این دوچرخه قرار می‌گرفتند و پدال می‌زدند تا هم تعادل حفظ شود و هم - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - نیروی موردنیاز برای حرکت فراهم آید.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان

بر اساس گزارش سایت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر تالش استان گیلان - رسمی گینس، پیشتر رکورد طولانی‌ترین دوچرخه دنیا از آن تیمی هلندی بود که توانسته بودند با دوچرخه‌ای به طول ۳۵.۷۹ متر، مسافتی به طول ۱۰۰ متر را بدون هیچ مشکلی بپیمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone