🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
  3. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  4. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  5. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29264.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

افشای ویژگی‌ها و تصاویر مایکروسافت اج مبتنی بر کرومیوم

اخیرا یک نسخه ابتدایی از مرورگر اج بر پایه کرومیوم در سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل منتشر شده که نشان می‌دهد باید چه توقعاتی از نسخه نهایی این مرورگر داشته باشیم. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت در ...

اخیرا یک نسخه ابتدایی از مرورگر اج بر پایه کرومیوم در سایت‌های اشتراک‌گذاری فایل منتشر شده که نشان می‌دهد باید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - چه توقعاتی از نسخه نهایی این مرورگر داشته باشیم.

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مایکروسافت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - در حال توسعه نسخه جدید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - مرورگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - اج بر پایه کرومیوم است و به همین دلیل در این نسخه شاهد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - برخی از قابلیت‌های کلیدی کروم مانند همگام سازی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - علاقه‌مندی‌ها و برخی از ویژگی‌های سفارشی به سلیقه کاربر هستیم.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

در - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - ضمن روند سینک شدن - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - اطلاعات روی مرورگر به - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - جای اکانت گوگل با اکانت مایکروسافت شما انجام خواهد شد. این موضوع از آن‌جایی که نسخه اندروید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - اج هم تنها از اکانت مایکروسافت پشتیبانی می‌کند چندان عجیب نیست.

پیش از این هم در بررسی سایت ورج از این مرورگر به عملکرد خوب آن روی ویندوز 10 اشاره شده بود و ظاهرا این مرورگر تنها با کمبود برخی از ویژگی‌های مهم اج روبرو است. به طور کلی مایکروسافت هنوز برخی‌ از ویژگی‌های کلیدی را به این مرورگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - اضافه نکرده. برای مثال در حال حاضر رنگ‌آمیزی با - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - استفاده از قلم امکان پذیر نبوده و حالت تاریک نیز تنها به صورت محدودی در دسترس است.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

از نظر ظاهری، این مرورگر بیشتر از اج به کروم شباهت دارد. - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - البته مایکروسافت ویژگی‌های ظاهری مهمی را به آن اضافه کرده تا با محیط ویندوز 10 همخوانی داشته باشد.

این موضوع را به خوبی می‌توان در بخش تنظیمات مرورگر که هیچ شباهتی به کروم ندارد متوجه شد. جدا از این موارد، مایکروسافت در حال کار روی نسخه‌ای از مرورگر اج برای سیستم عامل مک است. البته هنوز نمی‌دانیم که این مرورگر - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - همگام با نسخه ویندوز اج به‌روزرسانی - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران - خواهد شد یا خیر.تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر تنکابن استان مازندران

در انتها برای دانلود نمونه اولیه مرورگر اج بر پایه کرومیوم می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone