🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29263.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

منتخب تد: نگاهی به سرنوشت بطری‌های پلاستیکی دور انداختنی [تماشا کنید]

در این ویدیوی تد سرنوشت سه بطری پلاستیکی دور انداخته شده را دنبال می کنیم تا ببینم چه مسیری را دنبال می کنند و بر زمین چه تأثیری می گذارند. داستان بیشتر بطری های پلاستیکی ...

در این ویدیوی تد سرنوشت سه بطری پلاستیکی دور انداخته - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - شده را دنبال می کنیم تا ببینم چه مسیری را دنبال می کنند و بر زمین - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - چه تأثیری می گذارند.

داستان بیشتر بطری های پلاستیکی از پالایشگاه ها آغاز می شود. پلاستیک بدنه بطری ها از اتصال شیمیایی مولکول های نفت و گاز و با ایجاد مونومرها سرچشمه می گیرد. مونومرها به شکل زنجیره بلند پلیمری برای ساخت پلاستیک به هم - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - متصل می شوند و در نهایت ذوب شده و در قالب قرار می گیرند.

اما مسیر سه بطری، کمی بعد از استفاده توسط انسان ها از هم جدا می شود. یکی از بطری ها سر از مراکز دفن زباله در می آورد. با بارش باران و عبور آب از میان زباله ها، ترکیبات تشکلیل دهنده بطری در جذب آب می شوند. برخی از این موارد هم بسیار سمی هستند. در اثر این ترکیب، مخلوط خطرناک شیرابه تولید می شود که می تواند به خاک، آب های زیر زمینی و سایر جریان های آبی راه پیدا کرده و اکوسیستم و زندگی حیات وحش را مسموم کند. در نهایت 1000 سال طول می کشد تا بطری اول تجزیه شود.

سفر بطری دوم متفاوت است. این بطری به واسطه رها شدن در آب های جاری به اقیانوس ها می رسد. پس از ماه ها به گرداب بزرگی در اقیانوس ها می رسد، مکانی به نام «لکه بزرگ زباله اقیانوس آرام». این لکه ها از به دام افتادن میلیون ها قطعه پلاستیکی توسط جریان های آب اقیانوس ایجاد می شوند. لکه ای که بطری دوم به آن رسیده یکی از پنج منطقه پر شده از پلاستیک در اقیانوس های جهان است.

تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

برخی از حیوانات از جمله مرغ های دریایی در این زباله ها گرفتار می شوند و در کنار دیگر حیوانات به اشتباه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - پلاستیک های رنگی را - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - به جای غذا می بلعند. در نهایت احساس سیری می کنند در حالی که در هنوز گرسنه هستند و به همین دلیل هم جان می دهند. علاوه بر این پلاستیک های خورده شده - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - را به زنجیره غذایی منتقل می کنند، به عنوان مثال فانوس ماهی این قطعات را می خورد، - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ماهی مرکب فانوس ماهی را می بلعد و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - ماهی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - تن هم ماهی مرکب را می خورد. در انتها این ما هستیم که ماهی تن را می خوریم.

به این ترتیب بیشتر پلاستیک هایی که به واسطه عوامل زیستی تجزیه نمی شوند و تبدیل به قطعات - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - کوچک تر می شوند ممکن است تا ابد در اقیانوس ها سرگردان باشند. این ها همان میکروپلاستیک ها هستند.

اما بطری سوم سرنوشت بهتری را تجربه می کند و به واسطه - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - بازیافت، به مواد قابل استفاده دیگری تبدیل شده و باز متولد می شوند. با ویدیوی تد همراه باشید و سرنوشت این 3 بطری را دنبال کنید. می توانید زیر نویس فارسی ویدیو را با کلیک روی گزینه subtitles و انتخاب گزینه Persian فعال کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone