🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: فن مایکروفر وظیفه خنک کردن مگنترون را بر عهده دارد و در بعضی مدل ها فن کانوکشن نیز وجود دارد که وظیفه آن پخش گرما در قسمت های مختلف فر مایکروفر میباشد.
  2. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  5. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29259.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

اپل آرکید معرفی شد؛ یک سرویس اشتراکی گیمینگ برای اکوسیستم اپل

اپل دقایقی قبل و در کنفرانس امشب از سرویس جدید خود موسوم به اپل آرکید یا Apple Arcade رونمایی کرد. این سرویس اشتراکی بر خلاف سرویس‌های ابری مشابه که توسط شرکت‌های رقیب مثل سونی، مایکروسافت، ...

اپل دقایقی قبل و در کنفرانس امشب از سرویس جدید خود موسوم به اپل آرکید یا Apple Arcade رونمایی کرد. این سرویس اشتراکی بر خلاف سرویس‌های ابری مشابه که توسط شرکت‌های رقیب مثل سونی، مایکروسافت، گوگل و انویدیا عرضه شده‌اند برای استریم بازی‌ها روی دستگاه‌های iOS طراحی نشده است.

اپل آرکید در واقع یک سرویس اشتراکی برای عناوینی است - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - که می‌توان از طریق اپ استور آن‌ها را نصب کرد. در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار عنوان بازی در اپ استور وجود دارد و از طرفی بیش از یک میلیارد کاربر از آن بازی دانلود کرده‌اند. حالا با معرفی اپل آرکید به نظر می‌رسد که غول آمریکایی در تلاش است تا کاربران را از این طریق بیش از گذشته متوجه عناوین انحصاری خود کند. اپل اعلام کرده که بیش - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - از ۱۰۰ بازی جدید و انحصاری از طریق اپل آرکید در دسترس قرار خواهد گرفت که استفاده از آن‌ها از طریق - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - دستگاه‌های iOS، مک و اپل TV امکان پذیر خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان

عناوینی که از طریق اپل آرکید عرضه می‌شوند توسط هیچ پلتفرم دیگری قابل استفاده نیستند و در واقع - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - تنها از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - طریق اپل آرکید نصب خواهند شد. این بازی‌ها به صورت مستقیم از طریق اپ استور دانلود و نصب می‌شوند و مشترکین می‌توانند بازی‌ها را هر زمان که می‌خواهند مورد ارزیابی قرار دهند. همه‌ی ویژگی‌ها، محتوا و به روزرسانی‌هایی که این عناوین دریافت - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - می‌کنند هم شرایط مشابهی خواهند شد - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - داشت و نکته ی جالب اینجاست که این بازی‌ها هیچگونه تبلیغاتی را نمایش نخواهند داد.

اپل در مراسم امشب - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - خود عناوین مختلفی را به نمایش گذاشت که از این بین می‌توانیم به بازی‌های پلتفرمری مثل Sonic the Hedehog‌ - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - اشاره کنیم. البته هنوز لیست کامل این عناوین توسط اپل اعلام نشده اما غول آمریکایی وعده - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - داده تا بازی‌هایی از - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - شرکت‌هایی مثل سگا، کونامی، لگو، فینجی، Klei Entertainment و بسیاری دیگر را برای مشترکان اپل آرکید به ارمغان بیاورد.

تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان

نکته‌ی مهم اینجاست که اپل تنها قصد ندارد تا - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - این بازی‌ها - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - را در اختیار کاربران اپل آرکید قرار دهد و می‌خواهد در فرآیند ساخت و تولید بازی‌ها هم نقش داشته باشد. به همین منظور بخش قابل توجهی از هزینه‌های تولید - تعمیرات مایکروفر ویرپول در شهر جوانرود استان کردستان - و توسعه‌ی عناوین توسط شرکت‌های یاد شده را تقبل کرده است. در حقیقت با اینکه اپل هنوز یک استودیوی رسمی برای تولید و توسعه‌ی بازی‌ها ایجاد نکرده، اما گام مهمی در این راستا برداشته است.

سرویس اپل آرکید پاییز سال جاری در بیش از ۱۵۰ کشور در دسترس قرار خواهد گرفت. البته شرکت آمریکایی هنوز هیچ اشاره‌ای به هزینه‌های مربوط به خرید اشتراک سرویس یاد شده نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone