تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: بوی بد یخچال را چگونه از بین ببریم؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20578.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

هکرها اطلاعات محرمانه ۷.۵ میلیون کاربر اپ بانکی Dave را افشا کردند

هکرها اطلاعات ۷.۵ میلیون کاربر اپ بانکی دیجیتال «Dave» را در یک فروم عمومی منتشر کردند، اقدامی که باعث شده سازنده این برنامه، نقص امنیتی آن را تایید کند. به گزارش ZDNet، این نقص امنیتی ...

هکرها اطلاعات ۷.۵ میلیون کاربر اپ بانکی دیجیتال «Dave» را در یک فروم عمومی منتشر کردند، اقدامی که باعث شده سازنده این برنامه، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - نقص امنیتی آن را تایید کند.

به گزارش ZDNet، این نقص امنیتی در حقیقت به شبکه شریک تجاری سابق آن، «Waydev» که یک پلتفرم تحلیلی مورد استفاده توسط تیم‌های مهندسی است، مربوط می‌شود. سخنگوی Dave اعلام کرده:

«به علت رخنه امنیتی در Waydev، یکی از تامین‌کنندگان خدمات شخص ثالث سابق Dave، هکرها به برخی اطلاعات کاربران به صورت غیرمجاز دسترسی پیدا - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - کردند.»

به گفته این کمپانی، هم - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - اکنون هکرها به شبکه دسترسی ندارند و به کاربران قربانی نیز اطلاع داده شده است. پسوردهای اپلیکیشن Dave پس از اینکه در معرض خطر قرار گرفتند، ریست شدند:

«هنگامی که متوجه چنین موضوعی شدیم، به سرعت تحقیق - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - درباره آن را آغاز کردیم و هم اکنون این پرونده با هماهنگی مقامات قانونی شامل FBI در جریان است. هکرها توانسته‌اند به برخی پسوردها دست پیدا کنند و بدنبال فروش اطلاعات مشتریان هستند.»

تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان

این کمپانی - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - برای تحقیقات خود، با شرکت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - امنیت سایبری «CrowdStrike» نیز همکاری می‌کند. این اطلاعات روی فروم هک «RAID» منتشر شده است. گروه - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - هکری که به اطلاعات کاربران دست پیدا کرده، شناخته شده است و با نام «ShinyHunters» فعالیت دارد. این گروه طی چندین ماه گذشته حملات مختلفی شامل حمله به حساب - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - گیت - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - هاب مایکروسافت و شرکت‌هایی مانند Zoosk و Home Chef را انجام داده، البته بزرگترین حمله اخیر آن - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - مربوط به فروشگاه اینترنتی «توکوپدیا» می‌شود.

هم اکنون اطلاعات کاربران اپ بانکی Dave به صورت رایگان در دسترس قرار دارند و می‌توان آن‌ها را - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - دانلود کرد، البته باید ابتدا عضو این فروم شد. این دیتا شامل اطلاعاتی مانند نام واقعی، شماره تلفن، - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - ایمیل، تاریخ تولد و آدرس خانه می‌شود و در - تعمیرات یخچال الکترو لوکس در شهر سقز استان کردستان - برخی آن‌ها اطلاعات پرداخت و شماره تامین اجتماعی نیز به چشم می‌خورند که البته رمزگذاری شده‌اند. به گفته Dave، مدرکی مبنی بر استفاده هکرها از این اطلاعات برای اقدامات غیرقانونی وجود ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone