🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40068.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery سال آینده منتشر خواهد شد

با وجود اینکه بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite سال آینده عرضه می شود و فیلم مورد انتظار Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز پایان 2018 اکران خواهد شد اما به نظر می ...

با وجود اینکه بازی واقعیت افزوده Harry Potter: Wizards Unite سال آینده عرضه می شود و فیلم مورد انتظار Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald نیز پایان 2018 اکران خواهد شد اما به نظر - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می رسد که علاقه مندان به دنیای جادوگری جی کی رولینگ می توانند منتظر یک چیز هیجان انگیز تر باشند.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، در کنار Wizards Unite که توسط استودیوی Niantic، سازنده پوکمون گو، ساخته می شود کمپانی برادران وارنر تصمیم دارد تا عنوان دیگری با نام Harry Potter: Hogwarts Mystery - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - را سال آینده برای iOS و اندروید منتشر کند.

هنوز جزییات زیادی از بازی به دست نرسیده ولی تا جایی - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - که می دانیم Hogwarts Mystery عنوانی نقش آفرینی بوده و بازیکن ها با ساخت شخصیت خود، تجربه زندگی در نقش دانش آموز هاگوراتز را پیدا خواهند کرد. بنابراین می توانید به کلاس های گوناگون - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - رفته، با بقیه مسابقه بدهید، جادوهای جدید - تعمیرات مایکروفر تکنوگاز در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - یاد بگیرید و با دشمنان بجنگید.

وظیفه ساخت بازی را نیز استودیوی بزرگ Jam City، سازنده Futurama: Worlds of Tomorrow، به عهده دارد. هنوز تاریخ عرضه دقیق Hogwarts Mystery مشخص نشده و توسعه دهنده تنها به سال آینده اشاره کرده است. در هر صورت با وجود دو بازی و یک فیلم از دنیای هری پاتر علاقه مندان به این سری سال خوبی را سپری خواهند نمود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone