🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت مایکرووفر چیست؟
    پاسخ: صدای غیرعادی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس و ... باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی و عیب یابی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42019.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

ارائه خدمات VIP برای موبایل های هوآوی

خدمات پس از فروش از جمله حلقه های گم شده در زنجیره خرید کالاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی علیه کشورمان، به دست فراموشی سپرده شده و ...

خدمات پس از فروش از جمله حلقه های گم شده در زنجیره خرید کالاست که متاسفانه به خاطر پاره ای مسائل از جمله تحریم های بین المللی علیه کشورمان، به دست فراموشی سپرده شده و حتی مشتریان محصولات الکترونیکی نیز سراغی از آن نمی گیرند.

حالا هوآوی اعلام کرده که برای اعتماد سازی هرچه بیشتر در میان کاربرانش قصد دارد خدمات ویژه ای را تحت عنوان VIP به خریداران موبایل های خود اعطا کند. برای دریافت جزئیات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم ادامه خبر را - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از نظر بگذرانید.

این خدمات سطحی بالاتر از حد رایج در بازار را برای کاربران به ارمغان می آورد

شرکت هوآوی همواره تلاش کرده با حفظ کیفیت خدمات پس از فروش خود، کاربران را با خیالی آسوده به خرید تجهیزات این برند ترغیب کند و در هنگام بروز مشکل، با بالاترین کیفیت خدمات خود را ارائه - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و رضایت کاربران را با پشتیبانی کامل جلب - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نماید. به همین منظور هم اکنون سبد خدمات پس از فروش هوآوی گسترده تر شده و خدمات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - VIP هم به کاربران این برند ارائه می - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - گردد. این خدمات سطحی بالاتر از خدمات رایج در بازار را برای کاربران به ارمغان می آورد تا رضایت حداکثری آنها با ارائه این خدمات اضافه تامین شود.

در این سطح از خدمات، در صورتیکه در دو مدل Honor 8 و Mate 9، دستگاه خریداری شده تا سه ماه بعد از خرید دچار مشکل فنی شود (به جز آسیب های فیزیکی ناشی از استفاده ی ناصحیح کاربری) دستگاه به طور - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کامل برای مشتری تعویض می گردد. البته برای سایر موبایل های هوآوی هم این خدمت در طول 15 روز بعد از خرید قابل ارائه است.

همچنین اگر - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - صفحه نمایش مدل های Honor 8 ، Mate 9 ،Mate 9 Pro ، P10 وP10 - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - Plus  از زمان خرید به مدت سه ماه دچار شکستگی شود یک مرتبه به صورت رایگان صفحه نمایش دستگاه تعویض می گردد. به این ترتیب هوآوی برای پرارزش ترین مدل های خود در حال حاضر در بازار این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خدمات را ارائه می کند تا کاربرانی که هزینه بیشتری برای تجهیزات موبایل خود اختصاص می دهند، خیال آسوده ای از پشتیبانی و خدمات پس از فروش آنها در سطح VIP داشته باشند.

کلیه موبایل های این برند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از گارانتی 18 ماهه برخوردار هستند

علاوه بر خدمات فوق، کلیه مدل های این برند از گارانتی 18 ماهه برخوردار - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - هستند و هوآوی با نظارت دقیق روی مراکز ارائه خدمات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - پس از فروش خود در سراسر کشور، تضمین می کند خدمات با استفاده از قطعات اصلی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برند صورت پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خدمات پس - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از فروش هوآوی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می توانید با شماره 02142000 در تماس باشید. همچنین بررسی گارانتی دستگاه از طریق ارسال شماره سریال آن به سامانه ی پیامکی 100042000، قبل از - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - خرید امکان پذیر می باشد.

لازم به ذکر است که خدمات هوآوی در سراسر کشور به صورت یکپارچه و استانداردهای یکسان ارائه می گردد و شرکت "حامی سرویس" ارائه دهنده خدمات - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - این برند می باشد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone