🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
  2. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  3. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نحوه گرم شدن غذا در مایکروفر چگونه انجام میشود؟
    پاسخ: مایکروفر با ارسال امواج به مواد غذایی مولکول های آب داخل مواد غذایی را دچار جنبش کرده و بر اثر حرکت سریع مولکول ها و تبخیر آب داخل مواد غذایی عملیات گرم شدن مواد غذایی به وقوع میپیوندد.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42021.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

کالبدشکافی اپل واچ 3 توسط iFixit؛ تغییرات اندک نسبت به نسل قبل

همان طور که می دانید اپل 21 شهریور امسال در کنار معرفی آیفون های جدید، از ساعت هوشمند «اپل واچ 3» نیز رونمایی کرد که برای نخستین بار امکان برقراری ارتباط LTE را در سری ...

همان طور که می - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - دانید اپل 21 شهریور امسال در کنار معرفی آیفون های جدید، از - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - ساعت هوشمند «اپل واچ 3» نیز رونمایی کرد که برای نخستین بار امکان - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - برقراری ارتباط LTE را در سری ساعت های اپل فراهم نموده است.

البته با توجه به مشخصات فنی، پوشیدنی مورد بحث تفاوت چندانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - با نسل پیش - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - نداشته و در واقع مهم ترین ارتقاء آن، مربوط به اضافه شدن پشتیبانی از شبکه های مخابراتی می شود.

باتری اپل واچ 3 تنها 4 درصد افزایش ظرفیت داشته است

اکنون وبسایت «iFixit» (که - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - در زمینه کالبدشکافی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - گجت ها تخصص دارد)، اپل واچ 3 را مورد بررسی قرار داده و علاوه بر تأیید موارد فوق، اظهار داشته که باتری محصول جدید تنها 4 درصد نسبت به اپل واچ 2 افزایش ظرفیت یافته که با توجه به اضافه شدن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی از LTE و مصرف انرژی بیشتر توسط این بخش، احتمالاً کافی نخواهد بود.

بر اساس اظهارات iFixit، آنتن های موجود در اپل واچ 3 تفاوتی با اپل واچ 2 ندارند و تنها - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - چیپ LTE به مجموعه اضافه شده که نشان می دهد کمپانی ساکن کوپرتینو قبلاً نیز می توانست ساعتی با پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - از اینترنت همراه به بازار عرضه کند و احتمال می رود عدم ارائه قابلیت مورد بحث، صرفاً برای حفظ جذابیت در نسل بعد (که تغییرات چندانی نداشته) صورت گرفته باشد.

لازم به ذکر است که اپل واچ 3، نمره 6 از 10 را برای تعمیرپذیری از iFixit دریافت کرده که در این مورد نیز مانند نسل قبل بوده، و مهم ترین عوامل کسر امتیاز از آن شامل نیاز به لحیم کاری ظریف در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - صورت تعمیر کابل های درون ساعت، و غیر قابل تعمیر بودن اکثر قطعات روی بورد اصلی بوده است.

در ادامه تصاویر مربوط - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی - به کالبدشکافی مورد بحث را مشاهده می کنید:

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقیتعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر آذرشهر استان آذربایجان شرقی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone