🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: المنت مایکروفر بر اساس کثیفی و گرفتن چربی و یا عوامل بیرونی ممکن است دچار آسیب شود و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42020.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پتنت جدید ال جی تجربه کاربری هدست های VR را ارتقا می دهد

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران هنگام استفاده از هدست های واقعیت مجازی با آن برخورد می کنند، اثر «screen-door» است که به دیده شدن خطوط بین پیکسل ها در تصویر گفته می شود. [digipullqoute ...

یکی از - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - مشکلاتی که اکثر کاربران هنگام استفاده از هدست های واقعیت مجازی با آن برخورد می کنند، اثر «screen-door» است که به دیده شدن خطوط بین پیکسل ها در تصویر گفته می شود.

ال جی از پنل های پراکنده کننده نور در هدست های - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - VR استفاده خواهد کرد

اکنون کمپانی ال جی به عنوان یکی از فعالین حوزه VR، پتنتی را ثبت کرده که به استفاده از پنل های پراکنده کننده نور برای حل مشکل مذکور در هدست های واقعیت مجازی اشاره دارد. جالب است - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - بدانید که چنین پنل هایی، - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - فلش LED دوربین و برای پخش متوازن نور در محیط به کار گرفته می - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - شوند.

تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران

پتنت ال جی نشان - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - می دهد که پنل پراکنده کننده با جنسی از پلیمر (رزین) و شکل منحنی، مستقیماً جلوی چشم کاربر و بسیار نزدیکتر از منبع تصویر قرار گرفته، و نور موجود را قبل از رسیدن به چشم تحت تأثیر قرار می دهد.

بنا به اظهارات ال جی، فاصله نزدیک با چشم باعث می شود که کاربر عملاً متوجه حضور پنل نشود (مانند استفاده از عینک)، و - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - پخش شدن نور نیز موجب پر شدن فاصله میان پیکسل ها و در نتیجه یکدست شدن تصویر در نظر کاربر خواهد شد.

لازم به ذکر است که از محصولی که پتنت جدید را مورد استفاده قرار دهد - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - خبری در دست نیست اما با توجه به پروژه های موجود ال جی مانند هدست واقعیت مجازی مبتنی بر پلتفرم «SteamVR»، احتمالاً فناوری مورد اشاره فعلاً وارد خط تولید نخواهد شد.

همچنین گفتنی است کیت های توسعه نرم افزاری برای هدست های ال - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - جی قبلاً در نقاط مختلف دنیا در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفته که در صورت بروز تغییری مانند اضافه شدن یک پنل جدید، مشکلات زیادی در - تعمیرات مایکروفر جنرال الکتریک در شهر جویبار استان مازندران - زمینه هماهنگی سخت افزار و نرم افزار به وجود خواهد آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone