تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13350.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

با وجود فروش پایین آیفون ۱۲ مینی، اپل آیفون ۱۳ مینی را توسعه می‌دهد

اپل اواخر سال ۲۰۲۰ گوشی آیفون ۱۲ مینی را در کنار دیگر گوشی‌های این سری وارد بازار کرد. این محصول برخلاف انتظار اپل با استقبال بالایی از سوی خریداران مواجه نشده، اما ظاهرا این موضوع ...

اپل اواخر سال ۲۰۲۰ گوشی آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - مینی را در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - کنار دیگر گوشی‌های این سری وارد بازار کرد. این محصول - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - برخلاف انتظار اپل با استقبال بالایی از سوی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - خریداران مواجه نشده، اما ظاهرا این موضوع تاثیری روی تصمیم کوپرتینویی‌ها برای عرضه آیفون ۱۳ مینی ندارد.

طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده از سوی یک منبع موثق حوزه فناوری به نام «جان پروسر»، اپل می‌خواهد در ماه‌های پایانی سال جاری میلادی از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - آیفون ۱۳ مینی به عنوان یکی از گوشی‌های سری آیفون ۱۳ رونمایی کند، البته شاید این محصولات با نام آیفون 12S از راه برسند.

اگرچه گوشی‌های سری آیفون ۱۲ فروش بالایی را در بازار تجربه می‌کنند، اما نسخه مینی این سری - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - چندان مورد توجه خریداران قرار نگرفته و شاید در ادامه سال جاری میلادی کوپرتینویی‌ها تولید آن را متوقف کنند. با وجود این موضوع، اپل احتمالا به فروش این گوشی هوشمند ادامه می‌دهد.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان

این احتمال وجود دارد که کوپرتینویی‌ها - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - برای اینکه آسیبی به فروش آیفون ۱۲ مینی وارد نشود، امسال از نسل جدید آیفون SE رونمایی نکنند، البته برخی گزارش‌ها به معرفی آیفون SE پلاس در ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند.

طبق گزارش‌ها، سهم آیفون ۱۲ مینی از فروش گوشی‌های سری آیفون ۱۲ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - تنها برابر ۵ درصد است و با وجود چنین فروش کمی، ظاهرا اپل به سری مینی متعهد باقی می‌ماند. در صورتی که کوپرتینویی‌ها بخواهند آیفون ۱۳ مینی را وارد بازار کنند، احتمالا با تغییرات زیادی در آن مواجه خواهیم شد تا کاربران بیشتری آن را بخرند.

به نظر می‌رسد در کنار اپل، شرکت‌های دیگری هم - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - می‌خواهند نسخه کوچکتر پرچمدارهای خود را وارد بازار کنند. طبق گزارش‌ها امسال با نسل جدید اکسپریا - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - کامپکت سونی و حتی ذن‌فون مینی روبه‌رو می‌شویم، بنابراین کمپانی‌ها به این بخش از بازار امیدوار هستند. باید منتظر ماند - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان - و دید اپل با آیفون ۱۳ مینی می‌تواند فروش پرچمدار کوچکش را افزایش دهد یا از سازندگان دیگر شکست می‌خورد.

- تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر لاهیجان استان گیلان -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone