🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  2. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در مایکروویو رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31615.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

چین اپلیکیشنی ساخته که اسامی بدهکاران را برای مردم فاش می‌کند

به گزارش رسانه‌های چینی اخیراً یک اپلیکیشن جدیدی به نام deadbeat debtors توسعه یافته که مردم چین را به خبرچین تبدیل می‌کند. کاربر با فعال سازی این اپلیکیشن می‌تواند اطرافش را رصد کند و ببیند چه کسی ...

به گزارش رسانه‌های چینی اخیراً یک اپلیکیشن جدیدی به نام deadbeat debtors توسعه یافته که مردم چین را به - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - خبرچین تبدیل می‌کند. کاربر با فعال سازی این اپلیکیشن می‌تواند - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - اطرافش را رصد کند و ببیند چه کسی بدهی‌های خود را پرداخت نکرده و جزو بدهکاران محسوب می‌شود.تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان

این اپلیکیشن به صورت آزمایشی در استانی از چین به نام «هه بی» عملی شده و مسئولین دادگاه عالی این استان قصد دارند بدین شکل پلتفرمی برای افشاگری بدهکاران بسازند تا مردمان این منطقه را به whistleblower تبدیل کنند.

این پلتفرم افشاگری به همراه اپلیکیشن وی چت عرضه شده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - و بدین شکل کاربران - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - با استفاده از همان ویژگی معروف این اپ، می‌توانند بدهکاران پیرامونشان را بیابند. جالب اینجاست که نه تنها مسئولین ساخت چنین برنامه‌ای را تایید - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - کرده‌اند، بلکه آنها سرمایه لازم برای توسعه اپ را فراهم آورده‌اند و ارگانی دولتی توسعه دهنده آن محسوب می شود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان

بر اساس رسانه‌های چینی، کاربران با فعال سازی جستجوی این اپ می‌توانند بدهکاران قرار گرفته در فاصله‌ نیم کیلومتری خود را شناسایی کنند. آنها قادرند با ضربه روی آیکون این افراد، به مشخصات شخصی‌شان پی ببرند.

کاربرد این برنامه هم ساده است و هم ترسناک به شمار می‌رود؛ بدین ترتیب کاربران متوجه می‌شوند چه کسانی در اطرافشان بدهکار محسوب شده و بدین شکل آبروی - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - افراد هم از بین می‌رود.

تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان

از سمتی ممکن است این - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - مسئله موجب شود افراد سعی کنند هر چه سریعتر مبلغ بدهکاریشان را بپردازند اما از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که این اپ موجب بی اعتمادی و فاصله گرفتن افراد جامعه از یکدیگر بشود. بسیاری از کارشناسان معتقدند دولت چین یا به دنبال ایجاد نفاق و بی اعتمادی در جامعه خود است یا سعی دارد با این اپلیکیشن فرهنگ سازی کند تا جامعه‌ای شرافتمند و وظیفه شناس بسازد.

البته با بکار گرفته شدن دوربین‌های مدار بسته در خانه‌، استفاده - تعمیرات مایکروفر الکترو لوکس در شهر هشتپر استان گیلان - از فناوری تشخیص چهره به صورت نامحسوس و حتی یونیفرم‌های مدرسه‌ی هوشمند بهرمند از چیپست لوکیشن، چنین اپلیکیشنی نمی‌تواند مردم چین را بیشتر از گذشته نگران سازد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone