🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  3. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28258.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

ممنوعیت خرید و فروش طلا در فضای مجازی در هاله‌ ابهام

«محمد کشتی‌آرای» رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر بار دیگر هشدار داده که مردم تحت هیچ شرایطی سکه و طلا را از سایت‌ها و صفحات دنیای مجازی و به طور کلی بصورت اینترنتی خریداری نکنند ...

«محمد کشتی‌آرای» رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر بار دیگر هشدار داده که مردم تحت هیچ شرایطی سکه و طلا را از سایت‌ها و صفحات دنیای مجازی و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - به طور کلی بصورت اینترنتی خریداری نکنند چرا که هنوز قوانین مربوط به این نوع مشاغل در فضای مجازی نوشته نشده است.

مدتهاست که خرید و فروش اینترنتی طلا از سوی اتحادیه طلا فروشان و دیگر نهادهای مرتبط به این اتحادیه نهی می‌شود ولی اقدامات سازنده‌ای نیز در مورد آن صورت نمی‌گیرد و هشدارها صرفا در قالب اخطارهای رسانه‌ای باقی می‌مانند. سال گذشته بود که ماجرای کلاهبرداری سایت سکه ثامن بار دیگر این موضوع - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - را تبدیل به سرتیتر اخبار کرد و امروزه با اینکه کمتر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - سایتی وجود دارد که فعالیتی مشابه سکه ثامن را داشته باشد، اما کماکان خرید و فروش اینترنتی طلا در بسیاری از سایت‌ها انجام می‌شود.

«رضا الفت نسب» پیش‌تر در گفتگوی خود با دیجیاتو تاکید کرده بود که مجوزهایی برای معاملات طلا و مصنوعات آن در فضای مجازی از سوی اتاق اصناف و اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی صادر شده بود اما امروزه این مجوزها به حالت تعلیق درآمده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - است: «پیش‌بینی می‌کنم که این آئین نامه تا اواخر امسال به نتیجه خواهد رسید.» با اینکه به نظر می‌رسد این آیین‌نامه تا پایان سال گذشته باید نوشته نشد، الفت نسب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - در پاسخ به - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا پیش‌نویسی در این رابطه آماده شده یا خیر می‌گوید:

«ما در همان سال گذشته پیش نویس پیشنهادی را نوشتیم و برای مرکز اصناف ایران فرستادیم اما تاییدی از سوی این مرکز به دست ما نرسید.»

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان
یکی از سایت‌های - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - فعال در زمینه خرید و فروش - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - طلا در اطلاعیه بالای سایت خود تاکید کرده که تا تدوین نشدن کامل قوانین خرید و فروش اینترنی طلا، هیچ داد و ستدی را در مجموعه خود برقرار نمی‌کند

به گفته الفت نسب، پیش نویس پیشنهادی توسط اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی تنظیم شده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - در آن شرایط گوناگون و پیچیده خرید و فروش آنلاین طلا لحاظ شده تا مردم به مشکلی برنخورند اما در هر حال تایید نهایی این پیش نویس با همکاری مراکز دیگر صورت می‌گیرد: «در سال جدید نیز نامه‌ای به دادستانی و مرکز اصناف ایران خواهیم نوشت و تا ده روز دیگر این نامه را ارسال می‌کنیم تا زودتر به این مساله رسیدگی شود.»

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی تاکید می‌کند که بسیاری از فعالان قدیمی صنف طلافروشی قصد دارند که وارد این حوزه شوند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - و درخواست مجوز ارسال می‌کنند اما در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - حال حاضر مجوزی به هیچ مجموعه‌ای داده نمی‌شود و تنها برخی مجوزهایی که پیش‌تر صادر شده فعال هستند. الفت نسب در این رابطه می‌گوید: «سایتی مثل - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - دیجی‌کالا از پیش مجوز داشته و منعی برای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - خرید و فروش اینترنتی طلا ندارد.»

روابط عمومی دیجی‌کالا نیز در گفتگو با دیجیاتو ضمن تایید این مطلب که از پیش مجوز فروش اینترنتی طلا را دریافت کرده بود گفت:

«در آذر ماه اخطاری مبنی بر تعلیق فروش آنلاین طلا به ما ابلاغ شد و در همین زمینه جلسه‌ای با اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی برگزار شد. در این جلسه قرار شد تا تمامی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - مصنوعات طلا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - که در سایت به فروش گذاشته می‌شوند مورد بررسی و تایید قرار گیرند. دیجی‌کالا نیز با این موضوع موافقت کرد اما پس از آن اتحادیه موضوع را پیگیری نکرد و ما با تکیه بر مجوزی که از قبل دریافت کرده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - بودیم به کار خود ادامه دادیم.»

از آنجایی که کشتی‌آرای رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر درباره خرید و فروش طلای دست دوم هم هشدار داده، از مجموعه دیوار پرسیدیم که آیا این هشدارها صرفا به صورت شفاهی و مصاحبه‌های خبری بوده و یا ابلاغیه‌ای - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - هم برای پلتفرم‌هایی چون دیوار - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - از سوی کمیسیون تخصصی طلا و جواهر و یا اتحادیه طلافروشان فرستاده شده یا خیر؛ روابط عمومی دیوار در این باره به دیجیاتو می‌گوید: «اگر چنین ابلاغیه‌ای به دست آنها رسیده بود، این مجموعه بطور قطع انتشار این آگهی‌ها را به حالت تعلیق در می‌آورد.»

به نظر می‌رسد که هشدارهای نهادهای دولتی درباره نخریدن طلا به صورت آنلاین صرفا به هشدارهایی شفاهی بسنده شده و هنوز همکاری کاملی از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - سوی این نهادها برای ساماندهی موضوع خرید و فروش آنلاین طلا صورت نگرفته - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر مرند زنجان استان زنجان - است؛ باید صبر کرد و دید که آیا این سیاست‌ها در سال جدید تغییر پیدا خواهد کرد یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مبینا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ سایت ***** لباسشویی فاگور Fagor FWS Models- Hard Mount شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone