🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  4. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  5. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18672.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

گوشی رول شدنی ال‌جی سال جاری میلادی عرضه می‌شود

خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر شده است. سخنگوی ال‌جی با اشاره به اینکه دستگاه جدید در سال 2021 عرضه خواهد شد، به ...

خبرها و شایعه‌های مختلفی در مورد تاریخ معرفی و عرضه گوشی رول شدنی ال‌جی با نام «Rollable» منتشر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - شده است. سخنگوی ال‌جی با اشاره به اینکه دستگاه جدید در سال 2021 - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - عرضه خواهد شد، به برخی از شایعه‌های مطرح شده در مورد تاریخ عرضه آن خاتمه داد.

پیشتر نیز گفته شده بود که ال‌جی Rollable - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - در نیمه اول 2021 و احتمالا ماه مارس (اسفند –فروردین‌ماه) به عنوان دومین - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - محصول پروژه اکسپلورر به بازار عرضه می‌شود. سخنگوی ال‌جی اعلام کرد:

«شایعه‌های زیادی درمورد گوشی هوشمند رول شدنی ال‌جی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - منتشر - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - شده است؛ اما با به نمایش گذاشتن تیزر رسمی آن سعی کردیم به کاربران خودمان نشان دهیم که باید منتظر دستگاهی واقعی باشند که سال 2021 به بازار عرضه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - می‌شود.»

تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان

ال‌جی هنوز تایید نکرده است که گوشی هوشمند جدید با کدام فناوری نمایشگر در دسترس کاربران قرار - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - خواهد گرفت و اطلاعاتی در مورد مشخصات نمایشگر این دستگاه در دسترس نیست. هر چند براساس گزارش‌های منتشر شده از سوی منابع آگاه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - به نظر می‌رسد که ال‌جی با شرکت فناوری BOE چین در زمینه توسعه - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - نمایشگر رول شدنی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - همکاری می‌کند.

ال‌جی در تیزر جدیدی مربوط به نمایشگاه CES 2021 تیزر رسمی گوشی رول شدنی خود را منتشر کرد. - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - به نظر می‌رسد محصول جدید این شرکت در پاسخ به گوشی‌های تاشو سامسونگ به بازار عرضه می‌شود. هرچند برخلاف گلکسی زد فولد ۲ که از نمایشگر داخلی و بیرونی بهره می‌برد، گوشی رول‌شونده ال - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - جی تنها دارای یک نمایشگر است.

در نگاه اول گوشی رول شدنی - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - شبیه به یک گوشی عادی به نظر می‌رسد؛ اما پس از باز شدن به یک - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - تبلت کوچک تبدیل خواهد شد. اواخر آذرماه «ETNews» در - تعمیرات مایکروفر گرنیه در شهر تاکستان استان زنجان - گزارشی اعلام کرد که احتمالا این گوشی هوشمند از نمایشگر 7.4 اینچی در حالت گسترده و نمایشگر 6.8 اینچی در حالت غیر گسترده بهره خواهد برد.

به علاوه به نظر می‌رسد گوشی هوشمند جدید ال‌جی با چیپست اسنپدراگون 888، رم 16 گیگابایتی و باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپرساعت همراه باشد. باید منتظر جزییات بیشتر و البته دقیق از این موبایل نوآور بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone