🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  3. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  4. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، نوسانات برقی نمیتواند آسیبی به مگنترون برساند زیرا مگنترون مستقیما با برق ورودی ارتباطی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18670.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

عربستان یک شهر هوشمند ۱۷۰ کیلومتری عاری از خودرو و سوخت فسیلی می‌سازد

«محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی از آغاز پروژه‌ای به نام «لاین» (The Line) طی سه ماه آینده خبر داد که رویای ابرشهر هوشمند عربستان را یک گام به واقعیت نزدیک می‌کند. هدف از این پروژه ...

«محمد بن سلمان» ولیعهد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - سعودی از آغاز پروژه‌ای به نام «لاین» (The Line) طی سه ماه آینده خبر داد که رویای ابرشهر هوشمند عربستان را یک گام به واقعیت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - نزدیک می‌کند. هدف از این پروژه توسعه جوامع هوشمندی در امتداد مسیری ۱۷۰ کیلومتری است که انرژی مورد نیاز آن از طریق منابع تجدیدپذیر تامین شده و فاقد خودرو یا جاده به شکل مرسوم است.

پروژه لاین در واقع بخشی از پروژه «NEOM» است که در سال ۲۰۱۷ برای نخستین بار توسط ولیعهد سعودی معرفی شد. - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - محمد بن سلمان معتقد است در این ابرشهر هوشمند، شهروندان می‌توانند از سیستم حمل - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - و نقل بسیار سریع و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - وسایل نقلیه خودران استفاده کرده و به  امکانات اولیه‌ای مانند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - مدرسه و کلینیک‌های پزشکی دسترسی داشته باشند. مدیران پروژه بر این باورند که در چنین ابرشهری هیچ سفری بیش از 20 دقیقه طول نخواهد کشید.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان

ولیعهد سعودی در مورد این شهر هوشمند اعلام کرد:

«به عنوان رئیس هیئت مدیره NEOM می‌خواهم با پروژه لاین بیشتر آشنا شوید. شبکه ارتباطات شهری با مسافت حدود ۱۷۰ کیلومتر است که ۹۵ درصد انرژی مصرفی آن تجدیدپذیر بوده و دیگر خبری از خودرو و گازهای گلخانه‌ای در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - آن نخواهد بود.»

 

قرار است یک میلیون نفر در در مناطق هوشمند لاین زندگی کنند و با انرژی پاک نیازهای آنها تامین خواهد شد. یکی دیگر از ویژگی‌های این شهر هوشمند تمرکز روی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - طبیعت است. سطح اصلی شهر به عابران اختصاص یافته و دو لایه زیرین آن نیز برای حمل نقل و زیرساخت‌ها در نظر گرفته شده است.

علاوه بر این مدیران پروژه اعلام کرده‌اند که تمامی داده‌های شهر هوشمند توسط هوش مصنوعی بررسی می‌شود و با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - بررسی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - داده‌ها و مدل‌های مختلف، راهکارهایی برای بهبود زندگی روزمره به شهروندان ارائه می‌دهد.

قرار است ساخت این کلانشهر طی سه ماه آینده استارت بخورد و در واقع این پروژه در سند چشم اندازی عربستان سعودی برای سال 2030 قرار داده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر منجیل استان گیلان - شده است که می‌تواند با ایجاد 380 هزار شغل و 48 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی عربستان سعودی کمک کند.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone