🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی مگنترون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  2. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18675.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لنوو از لپ‌تاپ‌های جدید تینک بوک در سه مدل رونمایی کرد

همزمان با نمایشگاه CES 2021 لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های تینک بوک با هدف قرار دادن کاربران تجاری و خاص خود و لپ‌تاپ‌های تینک‌پد با هدف استفاده توسط کاربران مشاغل کوچک‌تر و مصرف کنندگان خانگی ...

همزمان با نمایشگاه CES 2021 لنوو از سری جدید لپ‌تاپ‌های تینک بوک - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - با هدف قرار دادن کاربران تجاری و خاص - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - خود و لپ‌تاپ‌های تینک‌پد - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - با هدف استفاده توسط کاربران مشاغل کوچک‌تر و - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - مصرف کنندگان خانگی رونمایی کرد.

لپ‌تاپ‌های - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - جدید این شرکت با بهره‌مندی از پردازنده‌های AMD و اینتل، ویژگی‌های جدید، پد شارژ بی‌سیم جدید و نمایشگر OLED با قابلیت‌هایی همچون حذف نویز برای تماس‌های ویدیویی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان

لنوو تینک بوک 13x i

تینک بوک ‌13x i  لنوو با نمایشگر ۱۳.۳ اینچی، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و روشنایی ۴۰۰  نیت از پردازنده‌های نسل - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - یازدهم اینتل Core i7 و گرافیک UHD اینتل بهره می‌برد و با حداکثر حافظه داخلی یک ترابایت M.2 PCIe Gen 4 SSD و حداکثر رم ۱۶ گیگابایت LPDDR4X به بازار عرضه خواهد شد.

لپ‌تاپ جدید با پشتیبانی از صدای دالبی ویژن کار می‌کند و مجهز به - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - دو پورت تاندربولت 4، جک کمبو میکروفون و صوتی، WiFi 6 و بلوتوث ۵ بوده و ضخامتی برابر با ۱۲.۹ میلی‌متر دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه در دکمه پاور تعبیه شده است و به منظور رعایت حریم خصوصی روی وبکم دکمه شاتر قرار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - داده شده است.

لپ‌تاپ مجهز به باتری ۵۳ وات ساعتی است و انتظار می‌رود فصل اول ۲۰۲۱ با قیمت ۱۱۹۹ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - دلار - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - به بازار عرضه شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان

لنوو تینک بوک 14p

دومین - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - لپ‌تاپ معرفی شده از سوی لنوو، تینک بوک 14p است که از نمایشگر ۱۴ اینچی و پردازنده‌های رایزن، گرافیک یکپارچه رادئون، ظرفیت حافظه داخلی حداکثر یک ترابایت PCIe SSD و حداکثر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - ۳۲ گیگابایت رم DDR4 بهره می‌برد.

این لپ‌تاپ در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - دو نسخه یکی با نمایشگری با رزولوشن ۲.۲K و پنل IPS LCD با روشنایی ۳۰۰ نیت و دیگری با نمایشگر OLED با - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - رزولوشن ۲.۸K - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - و روشنایی ۴۰۰ نیت، ۱۰۰ درصد پوشش‌ رنگی  DCI-P3 و باتری ۶۱ وات ساعتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ویندوز Hello با دوربین IR و حسگر اثر انگشت در دکمه پاور تعبیه - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - شده‌اند. لپ‌تاپ جدید مجهز - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - به n, عدد پورت  USB Type-C 3.2 Gen 2، یک عدد پورت HDMI 2.0، دو عدد پورت USB 3.2 Gen 1 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - و اسلات  microSD است و از اتصال به  WiFi 6 - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - و بلوتوث 5 پشتیبانی می‌کند.

این لپ‌تاپ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - نیز مجهز به سیستم حذف نویز مبتنی بر هوش مصنوعی برای تماس‌های ویدئویی است. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - تینک بوک 14p با قیمت پایه ۸۴۹ دلار فصل اول ۲۰۲۱ به بازار عرضه می شود.

تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان

لنوو تینک بوک 16p

آخرین لپ‌تاپ معرفی شده توسط لنوو در سری جدید، تینک بوک 16p است که از در کنار بهره‌مندی از پردازنده‌های رایزن AMD، کاربران می‌توانند نسخه‌ای از آن را با جدیدترین تراشه‌های گرافیکی موبایل جی فورس RTX انویدیا - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر سنندج استان کردستان - خریداری کنند.

لپ‌تاپ جدید با نمایشگر ۱۶ اینچی، رزولوشن ۲.۵K و روشنایی ۴۰۰ نیت از حافظه داخلی حداکثر یک ترابایت PCIe SSD و رم حداکثر ۳۲ گیگابایت DDR از باتری ۷۰ وات ساعت بهره می‌برد. لنوو تینک بوک 16p از WiFi 6، بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و دارای دو عدد پورت USB Type-C 3.2 Gen 2، دو عدد پورت USB 3.2 Gen 1 و اسلات SD است. تینک بوک 16p فصل اول ۲۰۲۱ با قیمت پایه ۱۲۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone