🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلیل جرقه زدن مایکروفر میتواند مربوط به استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی داخل دستگاه باشد. همچنین خرابی مگنترون، عایق میکا و یا از بین رفتن عایق بدنه یا سینی باعث جرقه زدن مایکروفر میگردد.
  4. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: علت دود کردن مایکروفر سوختن چربی های روی المنت میباشد و یک مورد طبیعی میباشد و جای نگرانی ندارد.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18680.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ارتش آمریکا در حال توسعه یک سیستم تشخیص چهره در تاریکی مطلق است

ارتش آمریکا اخیرا یک گام بزرگ به سمت توسعه ربات‌های قاتلی برداشته که می‌توانند در تاریکی ببینند و به شناسایی چهره‌ها بپردازند. DEVCOM، واحد تحقیقات سازمانی ارتش ایالات متحده، اخیرا مستندات مربوط به روند توسعه ...

ارتش آمریکا اخیرا یک گام بزرگ به سمت - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - توسعه ربات‌های قاتلی برداشته که می‌توانند در تاریکی ببینند و به شناسایی چهره‌ها بپردازند.

DEVCOM، واحد تحقیقات سازمانی ارتش ایالات متحده، اخیرا مستندات مربوط به روند توسعه یک دیتابیس تصویر را منتشر کرده که برای تعلیم دادن یک - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - هوش مصنوعی به کار می‌رود که - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - کارش تشخیص چهره درون تصویرهای حرارتی است.

این سیستم از آن جهت اهمیت دارد که ربات‌ها با استفاده از دید در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - شب، اساسا قادر به مشاهده در - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - تاریکی هستند، اما تا به امروز هیچ - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - متدی وجود نداشته که به آن‌ها اجازه دهد با استفاده - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - از تصاویر حرارتی، به تشخیص چهره اهداف - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - خود بپردازند. - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - این دیتابیس که از هزاران هزار تصویر ثبت شده در نور عادی و سپس یک ورژن دیگر از همان‌ها در قالب تصاویر حرارتی تشکیل شده، قرار است رویه پیشین را تغییر دهد.

درست مثل هر سیستم تشخیص چهره دیگری، هوش مصنوعی این سیستم می‌تواند براساس چند پارامتر مختلف، تصاویر - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - را دسته‌بندی - تعمیرات مایکروفر بوتان در شهر ساری استان مازندران - کند. برای هوش مصنوعی اهمیتی ندارد که تصاویر در شرایط نوری عادی ثبت شده‌اند یا در شب، فقط کافیست آنقدر مثال در اختیارش قرار بگیرد تا در تشخیص چهره‌ها «بهتر» شود. تا جایی که می‌دانیم، این بزرگ‌ترین دیتابیس تصاویر حرارتی در جهان به حساب می‌آید. اما با تنها ۶۰۰ هزار تصویر و مجموعا ۳۹۵ سوژه، این دیتابیس در قیاس با دیتابیس‌های استاندارد تشخیص چهره آنقدرها بزرگ نیست.

نبود اطلاعات کافی به این معناست که هوش مصنوعی در نهایت مهارت چندانی در تشخیص چهره‌ها نخواهد داشت. سیستم‌های تشخیص چهره کنونی در شناسایی چهره هر فردی به جز مردان سفیدپوست ضعیف عمل می‌کند و تصاویر حرارتی نیز شامل جزییاتی کمتر از تصاویر عادی خواهند بود و بنابراین کار برایشان سخت‌تر می‌شودذ.

مشکل حقیقی اینست که دولت ایالات متحده تا به امروز بارها از نرم‌افزارهای تشخیص چهره‌ای رونمایی کرده که در واقعیت‌ آنقدرها خوب عمل نمی‌کنند. در تئوری، چنین دستاوردی می‌تواند به کنترل بیشتر بر میدان‌های نبرد منجر شود، اما در عمل احتمالا به مرگ سیاهپوستان بی‌گناهی منجر شود که توسط پلیس یا پهپادهای شکارچی به اشتباه شناسایی شده و در تاریکی کشته می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone