🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  2. سوال: آیا نصب مایکروویو در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است مایکروفر به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار مایکروفر میباشد بهتر است به صورت همزمان از دو دستگاه استفاده نشود.
  3. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  4. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، دستگاه سولاردام مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18678.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

دارپا در پی ساخت دوربین دید در شب با ابعاد یک عینک معمولی است

وزارت دفاع آمریکا به دنبال کاهش ابعاد و وزن دوربین‌های دید در شب بوده و می‌خواهد نسخه جدید را شبیه عینک‌های معمولی بسازد. آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا به اختصار «دارپا» تحت برنامه‌ای به ...

وزارت - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - دفاع آمریکا به دنبال کاهش ابعاد و وزن دوربین‌های دید در شب بوده و می‌خواهد نسخه - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - جدید را شبیه عینک‌های معمولی بسازد.

آژانس پروژه‌های پژوهشی پیشرفته دفاعی آمریکا به اختصار «دارپا» - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - تحت برنامه‌ای به نام ENVision در پی متحول کردن دوربین‌های دید در شب است. هدف نهایی این آژانس ساخت دوربین دید در شبی است که از لحاظ ظاهری شبیه عینک‌های طبی معمولی خواهد بود. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - این عینک جایگزین دوربین‌های فعلی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - سنگین خواهد شد که فشار زیادی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - بر گردن سرباز وارد کرده و میدان دید محدودی - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - دارند.

ساخت دوربین دید در شب در حد و اندازه‌های یک عینک معمولی کار مشکلی است چرا که درون این قبیل دوربین‌ها تجهیزاتی قرار گرفته کوچک‌سازی آنها مشکل است. اما دارپا می‌گوید - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - به لطف پیشرفت‌هایی که اخیراً حاصل شده محققان این آژانس توانسته‌اند نور فروسرخ را به کمک تنها یک لنز عینک به طیف مرئی تبدیل کرده و در - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - نتیجه مسیر را برای توسعه دوربین دید در شب بسیار سبک هموار کنند.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی

دارپا می‌گوید تجهیزات دید در شب فعلی فشار زیادی بر گردن سربازان وارد کرده و در فاصله ۱۰ الی ۱۲ سانتی متر در مقابل کلاه‌خود قرار می‌گیرند. یکی از مدیر برنامه‌های دارپا سنگین بودن تجهیزات دید در شب فعلی را اینگونه توضیح می‌دهد: «مثل این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - است - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - که روی کلاه کپ خود یک وزنه یک کیلوگرمی قرار داده و آن را در تمام طول روز روی سر بگذارید. استفاده طولانی مدت از چنین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - سیستمی سبب می‌شود تا سرباز پس از مدتی توانایی بالا آوردن سر خود را نداشته باشد و از دستان برای بلند کردن سر و جهت دهی آن استفاده کند.»

دوربین‌های دید در شب فعلی علاوه بر وزن بالا میدان دید محدودی داشته و به گفته دارپا سربازان باید به طور مداوم سر خود را بچرخانند - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر شازند استان مرکزی - چرا که میدان دید تجهیزات فعلی تنها در حدود ۴۰ درجه است که در مقایسه با میدان دید چشمان (۱۲۰ درجه) بسیار کمتر بوده و استفاده از دوربین‌های فعلی را بیش از پیش مشکل‌تر می‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone