🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  2. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: علت خرابی المنت مایکروویو چه میتواند باشد؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  5. سوال: تفاوت برد اینورتر با برد مین مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18676.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

اپل با حذف شارژر آیفون 12 چقدر سود کرد؟

همراه با عرضه‌ آیفون 12 بود که اپل اعلام کرد دیگر برای تلفن‌های هوشمند خود هدفون و شارژر عرضه نمی‌کند. این موضوع با انتقادات زیادی همراه بود اما سوال مهم این است که حذف شارژر ...

همراه با عرضه‌ آیفون 12 بود که اپل اعلام کرد دیگر برای تلفن‌های هوشمند خود هدفون و شارژر عرضه نمی‌کند. این موضوع با انتقادات زیادی همراه بود اما سوال مهم این است که حذف شارژر آیفون 12 برای کمپانی اپل چقدر سود داشته است؟

شرکت تحقیقاتی «Counterpoint Research» به دنبال پاسخ مناسب این سوال، شروع به انتشار اطلاعاتی درباره‌ قیمت اجزای آیفون 12 کرده. به گفته کارشناسان این شرکت تحقیقاتی هر آیفون 12 از نظر بسته بندی و لوازم جانبی حدود 4.2 دلار ارزان‌تر از سری - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - نسل قبل یعنی آیفون 11 است. 

شاید 4 دلار - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - مبلغ آنچنان زیادی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - به نظر نرسد اما به طور کلی، با توجه به اینکه حجم محموله‌های سری آیفون 12 حدود 63 میلیون واحد - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بوده، در مجموع اپل با حذف شارژر آیفون 12 توانسته بیش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - از 264 میلیون دلار پس‌انداز کند. اپل در ابتدا ادعا کرد که با هدف حفاظت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - از کره‌ زمین و دغدغه‌های محیط زیست - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - اقدام به حذف شارژرهای خود کرده اما به نظر می‌رسد که این اقدام بیشتر در جهت سودآوری صورت گرفته باشد.

در ادامه تحلیلگران با استناد به نظرسنجی‌های مختلفی که توسط اپل انجام شد و با در نظر گرفتن روند کلی حفاظت از محیط‌ زیست پیش بینی کرده‌اند که در آینده ممکن است اپل کابل شارژ را هم از جعبه گوشی‌های همراه حذف کند.

این اقدام اپل باعث شد تولیدکنندگان دیگر هم این تصمیم را بگیرند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - و - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - شارژر را از جعبه‌های خود - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - حذف کنند. برای مثال حدس زده می‌شود که سرنوشت مشابهی در انتظار پرچمداران گلکسی S21 است و این گوشی هم بدون شارژر عرضه خواهد شد. همچنین - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - شیائومی گوشی هوشمند Mi - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - 11 را که از آن به عنوان رقیب سرسختی برای آیفون 12 و گلکسی S21 یاد می‌شود در دو نوع بسته - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - بندی همراه با شارژر و بدون شارژر عرضه کرده که طبیعتا هر کدام قیمت خاص خودش را - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر همدان استان همدان - دارد. 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone