🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی مگنترون مایکروفر است؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن مایکروویو وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18677.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

ایسر لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد؛ فوق‌العاده سبک و قدرتمند

ایسر در جریان رویداد CES لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را معرفی کرد که در کنار جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار دنیای کامپیوتر، ظاهری حرفه‌ای و جذاب دارد. نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه سخت‌افزارهای ...

ایسر در جریان رویداد CES لپ‌تاپ گیمینگ Predator - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - Triton 300 SE را معرفی کرد که در کنار جدیدترین و قوی‌ترین سخت‌افزار دنیای کامپیوتر، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - ظاهری حرفه‌ای و جذاب دارد.

نمایشگاه CES امسال هم مثل همیشه سخت‌افزارهای جدیدی را به دنیای تکنولوژی معرفی کرد. پس از این‌که اینتل و انویدیا از جدیدترین دستاوردهای خود رونمایی کردند، حالا ایسر با لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE آمده تا رؤیای گیمرها و کاربران حرفه‌ای را محقق کند. این لپ‌تاپ فقط ۱۷.۹ میلی‌متر ضخامت و ۱.۷ کیلوگرم وزن دارد اما به پردازنده جدید و ۵ گیگاهرتزی اینتل Core i7-11375H و کارت گرافیک جدید انویدیا جی‌فورس RTX 3060 مجهز شده است.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان

مهم‌تر از همه این‌که ایسر طراحی معمول لپ‌تاپ‌های گیمینگ با رنگ‌آمیزی و نورپردازی عجیب و غریب را کنار گذاشته و - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - این محصول را با بدنه‌ای شیک و تمام فلزی روانه بازار می‌کند. بدین - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - ترتیب - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - می‌توانید از این دستگاه در محیط کار و جلسات مهم نیز استفاده کنید.

در کنار جدیدترین پردازنده اینتل و کارت گرافیک RTX 3060، - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - می‌توان به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر زنجان استان زنجان - نمایشگر ۱۴ اینچی تمام اچ‌دی با نرخ رفرش ۱۴۴ هرتز اشاره کرد که انتخاب ایده‌آلی برای گیمرها خواهد بود. لپ‌تاپ گیمینگ ایسر Predator Triton 300 SE به درگاه تاندربولت ۴ و USB 3.2 نسل دوم و HDMI نیز مجهز شده است. کی‌بورد RGB در کنار وای فای اینتل کیلر 6AX1650 نیز از جمله ویژگی‌های خوشحال‌کننده این لپ‌تاپ برای گیمرها محسوب می‌شوند.

ایسر قیمت پایه لپ‌تاپ گیمینگ Predator Triton 300 SE را ۱۴۰۰ دلار اعلام کرده اما نمی‌دانیم با پرداخت این مبلغ چه ترکیب سخت‌افزاری را دریافت خواهیم کرد. قطعاً بالاترین مدل که در این مطلب به مشخصات‌اش اشاره کردیم، قیمتی به‌مراتب بالاتر از ۱۴۰۰ دلار خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پاساک نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام تعمیرچی آیا منطقه شهرک قدس زنجان اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در شهرک قدس شهر زنجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.
کاربر رکسانا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
با احترام، مشکلی که در مایکروفر دلمونتی DL 540 رایج است، مانند بسیاری از مایکروفرهای دیگر، عدم عملکرد درست و بدرستی در دوره های مختلف پخت و پز است. به عنوان مثال، ممکن است در دیگر دوره های پخت و پز، مایکروفر فعال نباشد یا اگر از پخت و پز دائمی استفاده شود، گاهی اوقات برق مکیده و از طریق کامپیوتر مبتنی بر اینترنت تعمیراتی نیاز دارد.

اگر مشکلی با مایکروفر DL 540 خود دارید و در منطقه شهرک قدس زنجان زندگی می کنید، برای تعمیر آن می توانید به یکی از مراکز تعمیر مایکروفر محلی مراجعه کنید. در این مراکز، تکنسین های تخصصی با استفاده از تجهیزات و ابزارهای پیشرفته، مایکروفر شما را با کیفیت و با قیمت مناسب تعمیر خواهند کرد. لازم به ذکر است که تعمیر انواع مایکروفر به عنوان یک دستگاه برقی، صرفاً توسط پیشخوان های تأیید شده و مجاز قابل انجام است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone