🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  4. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18673.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

لامپ هوشمند Nobi برای محافظت از افراد مسنی که می‌خواهند مستقل باقی بمانند معرفی شد

در نگاه نخست، Nobi مثل یک لامپ معمولی برای سقف خانه به نظر می‌رسد، اما این دیوایس به انبوهی از سنسورها و قابلیت‌های گوناگون مجهز شده که باعث می‌شوند افراد مسن بتوانند برای مدتی طولانی‌تر ...

در - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - نگاه نخست، Nobi مثل یک لامپ معمولی برای سقف خانه به نظر می‌رسد، اما این دیوایس به انبوهی از سنسورها و قابلیت‌های گوناگون مجهز شده که باعث می‌شوند افراد مسن بتوانند برای مدتی طولانی‌تر به صورت مستقل به گذران زندگی بپردازند. این لامپ نه‌تنها قادر به تشخیص زمین خوردن و خبر دادن به نزدیکان است، بلکه با پایش فعالیت‌ها و اعلانات کارآمد، اصلا از زمین خوردن جلوگیری می‌کند.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل

برای اینکه بیشترین تاثیر حاصل شود، استارتاپ مورد اشاره می‌خواهد Nobi را در تمام اتاق‌های منازل قرار دهد. یک - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - لامپ هوشمندتر به نام Nobita می‌تواند روی دیوار اتاق‌هایی متصل شود که روی سقف آن‌ها جایی برای سخت‌افزار اصلی Nobi نیست، اما پردازنده اصلی درون لامپ بزرگ‌تر تعبیه شده و بنابراین Nobita برای کار کردن نیازمند ارتباط با برادر بزرگ‌ترش - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - خواهد بود.

هر لامپ Nobi به چهار سنسور RGB مجهز شده و اتاق‌های تاریک با نور مادون قرمز روشن می‌شوند تا لامپ قادر به دیدن در شب‌ها باشد. این - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - لامپ سنسورهای - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - تشخیص حرکت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - نیز دارد و در صورتی که پدربزرگ - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - شما در ساعتی نامتعارف از شب بیدار شود، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - یک نور نرم را به سمت بالا ساطع خواهد کرد. اگر هم او تصمیم به استفاده از دستشویی بگیرد، Nobi تمام مسیر را برای او روشن خواهد کرد.

سنسورهای تشخیص حرکت، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - اطلاعات خود را با یک پردازنده اصلی به اشتراک می‌گذارند و هوش مصنوعی سپس قادر به تمیز دادن وضعیت بدن شخص، مانند قرارگیری حالت ایستاده یا دراز کشیده خواهد بود. Nobi ضمنا قادر به تشخیص اثاث داخل منزل است و بنابراین تشخیص می‌دهد که شخص برای مثال روی تخت خوابیده یا روی زمین. اگر شخص به زمین بیفتد، یک میکروفون درون Nobi درباره وضعیت از او سوال می‌کند. یک پاسخ «نه» ساده برای اینکه سیستم از حالت آماده‌باش درآید کافی خواهد بود و در غیر این صورت، - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - هشدارهای از پیش برنامه‌ریزی شده به کار خواهند افتاد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل

بسته به تنظیمات حریم شخصی شما، Nobi یا می‌تواند اعلانی ساده راجع به زمین خوردن شخص بفرستد یا اینکه تصویری رنگی برای اعضای خانواده، پرستاران و یا فوریت‌های پزشکی ارسال کند. میکروفون دو طرفه داخل لامپ نیز به پرستار اجازه می‌دهد که - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - قادر به صحبت با - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - شخص زمین خورده باشد. اعلانات و هشدارها از - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - طریق یک اپلیکیشن به دست اعضای خانواده و پرستاران می‌رسند و Nobi حتی می‌تواند به سایر دیوایس‌های هوشمند مانند قفل‌های هوشمند متصل گردد تا در صورت نیاز پرستار به ورود به اتاق، درب را باز کند.

در نهایت باید گفت که Nobi قطعا لامپی بسیار توانمند - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - به حساب - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - می‌آید. اما این سیستم بسیار پیچیده و گسترده باید عملکردی بسیار بی‌نقص نیز - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - از خود به نمایش بگذارد تا پول کلانی که بابتش پرداخت می‌شود، مزایایی بیشتر از چند گجت - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - هوشمند ساده‌تر و مقرون به - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - صرفه‌تر داشته باشد. اما اگر هوش مصنوعی موجود در Nobi به خوبی کار کند، قطعا گزینه‌ای مناسب برای آن دسته از افراد مسنی خواهد بود که می‌خواهند مستقل باقی - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر نمین استان اردبیل - بمانند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone