🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  5. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18663.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

Alienware از مدل جدید لپ‌تاپ‌های m15 و m17 با گرافیک RTX 3000 رونمایی کرد

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell به شمار می‌رود، از مدل‌های جدید لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17 مجهز به کارت گرافیک سری RTX 3000 در نمایشگاه CES رونمایی کرد. Alienware لپ تاپ‌های m15 و ...

برند Alienware که از زیرمجموعه‌های Dell به شمار می‌رود، از مدل‌های جدید لپ تاپ‌های گیمینگ m15 و m17 مجهز به کارت گرافیک سری RTX 3000 در نمایشگاه CES رونمایی کرد.

Alienware لپ تاپ‌های m15 و m17 را به کارت گرافیک‌های سری RTX - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - 30 انویدیا، رم سریع‌تر و حافظه داخلی بیشتر مجهز کرده است. هر دو مدل از نمایشگر 4K با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز برخوردارند. مدل m17 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - R4 با پنل ۳۶۰ هرتزی نیز قابل سفارش است.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس
Alienware m17 R4

مدل جدید لپ تاپ‌های m15 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - و m17 همچنان از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10870H و Core i9-10980HK استفاده می‌کنند، اما حالا می‌توان آنها را حداکثر با ۳۲ گیگابایت رم ۲۹۳۳ مگاهرتزی و نهایت ۴ ترابایت حافظه PCIe سفارش داد. علاوه بر این اضافه شدن پورت HDMI 2.1 امکان استفاده از تلویزیون برای بازی کردن را فراهم کرده است. خریدار می‌تواند مدل ۱۷ اینچی m17 R4 را با نمایشگر 1080p با نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتز و با پشتیبانی از G-Sync برای اجرای هر چه روان‌تر - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - بازی‌ها سفارش دهد.

از همه مهم‌تر حالا می‌توان مدل‌های جدید m15 و m17 را با کارت‌های گرافیک سری RTX 3000 انویدیا سفارش داد. البته Dell هنوز مشخص نکرده این دو محصول به کدام نوع از کارت‌های این سری مجهز می‌شوند. m15 R4 و m17 R4 هر دو با قیمت پایه ۲۱۵۰ دلار از تاریخ ۲۶ دی (۷ بهمن) به بازار عرضه خواهند شد.

تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس

Alienware همچنین دسکتاپ Aurora Ryzen Edition R10 را نیز با جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen 5000 با حداکثر ۱۶ هسته بروزرسانی کرده است. خریدار می‌تواند مدل جدید را با کارت گرافیک سری AMD Radeon RX 6800 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - XT یا GeForce RTX 30 انویدیا سفارش دهد.

Aurora Ryzen Edition - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - R10 از شاسی قابل ارتقا بدون نیاز به ابزار بهره‌مند بوده - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - و حالا حداکثر از ۱۲۸ گیگابایت رم دو کاناله HyperX Fury DDR4 - تعمیرات مایکروفر جی پلاس در شهر کازرون استان فارس - پشتیبانی می‌کند. این مدل از هم اکنون با قیمت پایه ۱۰۸۰ دلار در ایالات متحده به بازار عرضه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone