تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42429.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دولت چین تأمین سرمایه از طریق پول مجازی را در خاک این کشور ممنوع کرد

بیت کوین اولین واحد پول مجازی رمزنگاری شده ای بود که با وعده ایجاد تحول در تراکنش های مالی پا به عرصه وجود گذاشت، و توانست در مدتی کوتاه به موفقیت بزرگی در سراسر دنیا ...

بیت کوین اولین واحد پول مجازی رمزنگاری شده ای بود که با وعده ایجاد تحول در تراکنش های مالی پا به عرصه وجود گذاشت، و توانست - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - در مدتی کوتاه به موفقیت بزرگی در سراسر دنیا دست پیدا کند.

با این وجود، همیشه قوانین سفت و سخت دولت ها برای این واحدهای پول مجازی دردسر ساز بوده اند. به عنوان مثال، دولت چین امروز اعلام کرده که تأمین سرمایه برای محصولات و استارتاپ ها از طریق عرضه‌ی اولیه پول رمزنگاری شده (initial coin offerings یا به طور مخفف ICO) از این پس در خاک این کشور ممنوع - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - خواهد بود.

در حال حاضر دولت های آمریکا، چین و سنگاپور برای درک روند کار ICO ها با معضلات اساسی مواجه هستند.

ICO یک روش جذب سرمایه - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - توسط پول های مجازیست که به اصطلاح IPO (فروش اولیهٔ سهام) در سرمایه گذاری های کیک استارتر شباهت دارد. اما بر خلاف یک IPO که طی آن سرمایه گذاران یا خریداران سهام یک شرکت را تصاحب می کنند، در یک ICO به جز پول مجازی هیچ چیز دیگری رد و بدل نمی شود. روش کار بدین صورت است که سرمایه گذاران این پول های مجازی یا کوین های رمزنگاری شده را خریداری کرده و سپس در مبادلات تجاری آینده خود (به امید افزایش ارزش سهام آن ها در بازار) - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - استفاده می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنند.

در حال حاضر دولت های آمریکا، چین و سنگاپور برای درک روند کار ICO ها با معضلات اساسی مواجه هستند. اما به نظر می رسد که دولت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - چین - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - تنها راه مواجهه با این روش جدید درآمدزایی را تحریم کردن این گونه مبادلات می - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - داند.

مقامات چینی معتقدند که ICO ها ذاتا غیر قانونی هستند و شرکت در - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن ها می تواند ریسک بالایی را در پی داشته باشد، به همین خاطر - تعمیرات یخچال کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - آن ها را عاملی بر هم زننده و اخلال گر در اقتصاد این کشور توصیف کرده و تأمین سرمایه از این روش را غیر قانونی اعلام کرده اند. شایان ذکر است که بلافاصله پس از تصویب این قانون، سهام بیت کوین و دیگر ارزهای مجازی در کشور چین با افت ناگهانی مواجه شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone