🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  2. سوال: تفاوت مایکروویو سولاردام با معمولی چیست؟
    پاسخ: مایکروفر توسط اشعه مواد غذایی را گرم میکند اما سولاردام علاوه بر اشعه توسط المنت های هالوژنی وظیفه گرم کردن را انجام میدهد.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد اینورتر مایکروفر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد ولی برد مین وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را برعهده دارد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین مایکروویو با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42782.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مدل ارتقایافته لپ تاپ تبدیل شونده Acer Spin 5، با پردازنده نسل هشتمی اینتل عرضه می شود

لپ تاپ تبدیل شونده Spin 5، یکی از ارزان قیمت ترین محصولات کمپانی ایسر به شمار می آید که با قیمت پایه 799 دلار فروخته می شود. و در جریان نمایشگاه IFA امسال، این کمپانی ...

لپ تاپ تبدیل شونده Spin 5، یکی از ارزان قیمت ترین محصولات کمپانی ایسر به شمار می آید که با قیمت پایه 799 دلار فروخته می شود. و در جریان نمایشگاه IFA امسال، این - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - کمپانی برخی از مشخصات لپ تاپ تبدیل شونده خود را ارتقا داده و آن - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - را به پردازنده های نسل هشتم Intel Core مجهز کرده است.

Spin 5 - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - که در دو مدل - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - 13 و 15 اینچی به بازار عرضه شده است، با وجود قیمت گذاری پایین خود سخت افزار مناسبی را - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - در اختیار مشتریان قرار می دهد. - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اگرچه ایسر از قیمت مدل ارتقایافته Spin 5 رونمایی نکرده، اما این دستگاه قرار است همراه با پردازنده های نسل هشتم اینتل، تا سقف 16 گیگابایت حافظه رم به دست مشتریان برسد و مدل 15 اینچی، به صورت اختصاصی از پردازنده گرافیکی GTX 1050 انویدیا بهره مند می شود.

تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

گذشته از این، میکروفون ارتقا یافته Spin 5 نیز قادر به - تعمیرات مایکروفر دلمونتی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تشخیص صدا از فاصله 4 متری خواهند بود که به کاربر اجازه می دهد فرمان های مد نظر خود را، از فاصله بیشتری به گوش دستیار دیجیتالی کورتانا برساند.مدل ارتقا یافته هر دو مدل 13 و 15 اینچی Spin 5، قرار است در تاریخ نامعلومی از ماه سپتامبر به بازار عرضه شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر دلدار نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
روز بخیر آیا یه سوال داشتم اطراف روستای سراب هرسم اسلام آباد غرب تعمیر مایکروفر دلمونتی DL740 هم دارید
پاسخ: بله در روستای سراب هرسم شهر اسلام آباد غرب خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone