🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن فر ایراد دارد؟
    پاسخ: فر برای پختن غذا است و در هنگام پختن دمای زیادی را ایجاد می کند بهتر است فقط در صورت نیاز از آن استفاده کنید.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: اجاق های گازی و برقی چه تفاوتی دارند؟
    پاسخ: اجاق هایی که با برق کار میکنند را اجاق برقی میگوییم و دیگر خبری از گاز و اتصالات گازی در آن ها نیست.
  4. سوال: فندک های اتوماتیک و غیر اتوماتیک چگونه عمل می کنند؟
    پاسخ: فندک های اتومات به صورت یکسره هنگام فشردن ولوم های گاز عمل می کنند ولی فندک های غیر اتومات در هنگام فشردن ولم گاز باید دکمه فندک را نیز بفشارید.
  5. سوال: لامپ فر گاز چیست؟
    پاسخ: لامپ داخل فر درون محفظه سبدی قرار دارد و نوعی لامپ ویژه است که در دمای بالا آسیبی نمی بیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11709.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

تگ هویر از ساعت هوشمند ویژه‌ای با تم بازی سوپر ماریو پرده برداشت

شرکت تگ هویر، سازنده ساعت‌های لوکس سوییسی از نسخه محدود ساعت هوشمند جدیدی با سیستم عامل Wear OS رونمایی کرده که دارای تم بازی سوپر ماریو است. این ساعت فقط در ۲۰۰۰ نسخه از فردا ...

شرکت تگ هویر، سازنده ساعت‌های لوکس - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - سوییسی از نسخه محدود ساعت هوشمند جدیدی با سیستم عامل Wear OS - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - رونمایی کرده که دارای تم بازی - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - سوپر ماریو است. این ساعت فقط در ۲۰۰۰ نسخه از فردا ۲۴ تیر عرضه می‌شود.

شرکت تگ هویر اخیرا از ساعت هوشمندی با تم - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - بازی معروف سوپر ماریو پرده برداشته که عرضه محدودی خواهد داشت. قیمت این محصول ۲۱۵۰ دلار اعلام شده و دارای چند نماد معروف بازی سوپر ماریو است. در موقعیت ساعت ۳ یک سوپر ماشروم، در ساعت ۶ یک لوله، در ساعت ۹ یک سوپر استار و در ساعت ۱۲ یک پرچم دیده می‌شود. هر موقع که ساعت به این چهار زمان برسد، انیمیشنی روی دستگاه نشان داده می‌شود که مرتبط با بازی سوپر ماریو است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان

طراحی خود ساعت عمدتا از دو رنگ مشکی و قرمز با بدنه‌ای فلزی ساخته شده است. در سمت راست دکمه‌ای با علامت معروف M ماریو دیده می‌شود و طبیعتا واچ فیس‌های مختلفی با الهام از این بازی برای ساعت تگ هویر در نظر گرفته شده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان

این دستگاه در جعبه‌ای ویژه به دست کاربران می‌رسد که شامل دو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - بند مچی است. یکی از این بندها از چرم مشکی روی پلاستیک قرمز ساخته شده و دومی یک بند ورزشی از پلاستیک قرمز است. روی سگک هر دو - تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان - بند مجددا علامت M را می‌بینیم.

تعمیرات اجاق گاز و فر نف در شهر آوج استان زنجان

ساعت هوشمند سوپر ماریو لیمیتد ادیشن از نسخه خاصی از سیستم عامل Wear OS به نام TAG Heuer Connected استفاده می‌کند. این دستگاه تا عمق ۵۰ متری در برابر آب مقاوم است و نمایشگری ۱.۳۹ اینچی با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسلی دارد که از پوشش یاقوت کبود استفاده می‌کند. ساعت هوشمند تگ هویر دارای جی‌‌پی‌اس، گلوناس، وای‌فای، بلوتوث ۴.۱ و پشتیبانی از گوگل پلی است.

ساعت هوشمند لوکس تگ هویر از پنج‌شنبه وارد بازار می‌شود اما احتمالا خیلی زود از دسترس خارج خواهد شد چون موجودی بسیار کمی دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone