🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کارکرد میکروسوئیچ در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  2. سوال: چرا اجاق گاز و فر من خاموش نمی شود؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی همچون ترموکوپل،ولوم و شیر و ... می تواند باعث این مشکل شود.
  3. سوال: چرا شعله اجاق گاز من در هنگام روشن بودن صدای زیادی دارد؟
    پاسخ: درواقع هوایی که با گاز در مخلوط کن اجاق گاز ایجاد میشود زیاد باشد صدای وز وز زیاد ایجاد می کند.
  4. سوال: به چه علت موقع روشن شدن اجاق گاز و فر فیوز میپرد؟
    پاسخ: در قسمت های الکترونیکی فر برقی و اجاق گاز (فندک و ترموستات)ممکن است اتصالی در هنگام نشت اب یا خرابی ایجاد شود که باعث پریدن فیوز خواهد شد.
  5. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: بوبین به همراه ترموکوپل باعث ایمنی اجاق گاز و انتشار گاز می شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11711.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

فایرفاکس ۹۰ با قطع پشتیبانی از FTP برای دسکتاپ و اندروید منتشر شد

فایرفاکس به‌عنوان یکی از معدود مرورگرهایی که هنوز از هسته رندرینگ خاص خودش استفاده می‌کند، می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی نسبت به بقیه مرورگرها ارائه کند و حالا با انتشار نسخه ۹۰ برای دسکتاپ و اندروید بهینه‌سازی‌های ...

فایرفاکس به‌عنوان یکی از معدود مرورگرهایی که هنوز از هسته رندرینگ خاص خودش استفاده می‌کند، می‌تواند قابلیت‌های متفاوتی نسبت به بقیه مرورگرها ارائه کند و حالا با انتشار نسخه ۹۰ برای دسکتاپ و اندروید بهینه‌سازی‌های متعددی را در اختیار کاربران قرار داده است.

فایرفاکس ۹۰ از قابلیت ذخیره‌سازی، مدیریت و پر کردن خودکار فرم اطلاعات کارت‌های اعتباری پشتیبانی می‌کند که از سال‌ها قبل در کروم و سافاری وجود داشت. این آپدیت سیستم رندر جدیدی به نام WebRender یا Quantum Render را معرفی کرده که با زبان برنامه‌نویسی Rust نوشته شده است. این سیستم برای اکثر کامپیوترهای شخصی و همه دستگاه‌های اندرویدی به جز محصولاتی که چیپست آن‌ها به گرافیک PowerVR و آدرنو ۴ - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - مجهز است، در دسترس قرار دارد.

نسخه جدید فایرفاکس به‌طور کامل پشتیبانی از FTP را کنار گذاشته - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - است. این اتفاق چند ماه پیش در کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - هم عملی شده بود. فایرفاکس دسکتاپ می‌تواند حتی در زمانی که - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - در حال اجرا نیست، آپدیت‌ها را دانلود و نصب کند. گزینه - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - Open Image in New Tab حالا تصاویر و رسانه‌ها را به‌صورت پیش‌فرض در یک زبانه پس‌زمینه باز می‌کند. نسخه دوم ویژگی SmartBlock در بخش DevTools در دسترس قرار گرفته است.

تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم

در - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - آن سو، نسخه فایرفاکس اندروید - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - از قابلیت BFCache پشتیبانی می‌کند که صفحات وب را کش می‌کند تا در صورت استفاده از دکمه‌های بک - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - و فوروارد با سرعت بیشتری به صفحات قبلی و بعدی منتقل شوید. این ویژگی قرار است به کروم - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - هم اضافه شود. اگر کاربران بخواهند گواهی‌های اندروید را به مرورگر خود منتقل کنند، می‌توانند از طریق - تعمیرات اجاق گاز و فر سینجر در شهر کهک استان قم - تنظیمات Secret Settings این کار را انجام دهند.

فایرفاکس ۹۰ هنوز قابلیت پشتیبانی از افزونه‌های عمومی را به نسخه اندروید برنگردانده است. بنابراین در این نسخه همچنان فقط به چند افزونه محدود دسترسی دارید.

برای دانلود نسخه فایرفاکس ۹۰ روی کامپیوتر می‌توانید به وب‌سایت موزیلا مراجعه کنید. نسخه اندروید هم مانند گذشته در گوگل پلی استور در دسترس قرار دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر موژان نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ آیا میتونم یه سوال بپرسم شما ملاصدرا کهک خدمات دارید
پاسخ: بله در ملاصدرا شهر کهک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone