🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  2. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11714.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام استیکر Reshare را برای بازنشر محتوای کاربران آزمایش می‌کند

اینستاگرام با هدف بیشتر درگیر کردن کاربران با محتوایی که بازنشر می‌کنند و دقت در انتخاب بهترین‌ محتواها برای اشتراک گذاری،‌ استیکر جدیدی به نام «Reshare» (اشتراک گذاری مجدد) را آزمایش می‌کند. با انتخاب این ...

اینستاگرام با هدف بیشتر درگیر کردن کاربران با محتوایی که بازنشر می‌کنند و دقت - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - در انتخاب بهترین‌ محتواها برای اشتراک گذاری،‌ استیکر جدیدی به نام «Reshare» (اشتراک گذاری مجدد) را آزمایش می‌کند.

با انتخاب این برچسب،‌ در برگه‌ای جداگانه فهرستی از آخرین محتواهای مشاهده شده توسط کاربر نمایش داده می‌شود تا بتواند از بین آنها بهترین‌ها را برای بازنشر انتخاب کرده و با دیگران به اشتراک بگذارد.

اینستاگرام در حال تست و دریافت بازخورد از این برچسب جدید است. - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - وقتی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - کاربران استیکر Reshare را - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - انتخاب می‌کنند، در برگه‌ای تحت عنوان آخرین پست‌های مشاهده شده (recently viewed)، تمامی محتواهایی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - که اخیرا مشاهده، ذخیره یا - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - انتخاب کرده‌‌اند برایشان نمایش - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - داده می‌شود.

تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان

کاربران می‌توانند - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - از بین محتواهای موجود در این برگه، به انتخاب خود محتوایی - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - که به نظرشان قابلیت بازنشر دارد را انتخاب و با دیگران - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - به اشتراک بگذارند. در این قسمت امکان اضافه کردن محتوا از بخش IGTV، - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - ریلز و فید محتوای ویدیویی وجود دارد.

پیش از این - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - کاربران برای اشتراک‌گذاری محتوای منتشر شده از سوی سایر کاربران،‌ این کار را به شکل دیگری انجام می‌دادند. اما با کمک قابلیت جدید که فعلا در مرحله آزمایشی است،‌ اشتراک‌گذاری مجدد پست‌ها و استوری‌های سایر کاربران به صورت دقیق‌تری انجام می‌شود و - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - کمک می‌کند کاربران با دید بازتری از بین پست‌ها و استوری‌هایی که مشاهده کرده‌‌اند، بهترین‌ها را برای اشتراک‌گذاری مجدد انتخاب کنند.

سخنگوی اینستاگرام می‌گوید این روش اشتراک‌گذاری به عمد به این صورت طراحی شده تا کاربران تنها با فشردن یک دکمه اشتراک‌گذاری، اقدام به انجام این کار نکنند. بلکه این شبکه اجتماعی از کاربران می‌خواهد با - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - دقت بیشتری از بین محتواهایی که به تازگی مشاهده کرده‌اند، بهترین‌ها را انتخاب و به دیگران معرفی کنند. در واقع اینستاگرام می‌خواهد کاربران بیشتر - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - با محتوای به اشتراک گذاشته شده درگیر شوند.

باید دید کاربران چه بازخوردی به - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - قابلیت اشتراک‌گذاری مجدد نشان خواهند داد و آیا روش قدیمی‌تر را می‌پسندند یا راهکار جدید - تعمیرات مایکروفر کندی در شهر سنقر استان کردستان - برایشان جذابیت بیشتری دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رام افزون نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر شما سمت ارشاد سنقر سرویس کار مایکروفر کندی دارید.
پاسخ: بله در ارشاد شهر سنقر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone