🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا فیوز کولرگازی قطع می شود؟
    پاسخ: مصرف بالای انرژی که باعث این اتفاق می شود به سبب های متفاوت روی می دهد . کافی است فیلتر هوای شما مسدود شده باشد که در این حالت دستگاه برای کاهش پیدا نکردن راندمان خود انرژی بیشتری صرف انجام کار خود می کند.
  2. سوال: آیا کارشناسی که برای تعمیر می آید توانمندی لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات کولرگازی هستند.
  3. سوال: کندانسور کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کندانسور (تقطیر کننده) در واقع مجموعه ای خارجی از لوله ها و صفحاتی از جنس مس و آلومینیوم می باشد.
  4. سوال: خدمات ضمانت و گارانتی تا چه میزان است؟
    پاسخ: بعد از انجام تعمیرات اگر دستگاه شما مشکلی در خدمات ارائه شده داشته باشد کاملا رایگان و بدون محدودیت برای شما گارانتی خواهد شد.
  5. سوال: آیا وجود مختلف ترموستات در دستگاه ها در عملکرد آنها نیز تاثیر گذار است؟
    پاسخ: ترموستات مکانیکی (مویین) شامل یک عدد سنسور ، لوله مویین و دیافراگم است که بر اساس انبساط مایع عمل می کند در صورتی که ترموستات الکترونیکی فقط با دریافت دما از سنسور فرمان قطع و وصل را اعمال می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41203.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپل نحوه استفاده از آیفون 10 را آموزش می دهد [تماشا کنید]

آیا ویدیوهایی که اپل در سال 2007 برای آشنایی خریداران با قابلیت های اولین آیفون خود منتشر می کرد را به خاطر دارید؟ ویدیو هایی که نحوه تعامل با آن موبایل بزرگ (در زمان خود)، ...

آیا ویدیوهایی که اپل - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - در سال 2007 برای آشنایی خریداران با قابلیت های اولین آیفون خود منتشر می کرد را به خاطر دارید؟ ویدیو هایی که نحوه تعامل با آن موبایل بزرگ (در زمان خود)، از جمله روش باز کردن قفل صفحه را نشان می داد.

حالا به دنبال حذف کلید هوم و اضافه شدن Face ID، رابط کاربری آیفون 10 متحول شده و کوپرتینویی ها برای آموزش قابلیت های آیفون 10 ویدیویی را منتشر کرده اند تا نحوه کار با این موبایل را به کاربران آموزش دهند.

این ویدیو نحوه استفاده از قابلیت هایی از جمله شناساندن چهره به Face ID و قفل گشایی توسط آن، نحوه استفاده از ژست های حرکتی مختلف برای جابجایی بین اپ ها، استفاده از Control Center، نحوه مشاهده اعلانات، اجرای Siri، خاموش کردن آیفون و اموجی های متحرک (Animoji) را توضیح می دهد.

در ادامه می توانید این ویدیو را مشاهده نمایید (امکان مشاهده ویدیو در اپ فراهم نیست):

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر وهمنش نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
از خدمات شرکت الو در تعمیر کولر گازی سامسونگ AR13MQFH در منطقه میدان نگین شهر سهند خیلی راضی هستم. متخصصین این شرکت با تلاش و حرفه ای کاری بسیار خوبی انجام دادند. در ابتدا مشکل خیلی بزرگی با کولر داشتم، اما با مشورت و راهنمایی این تیم، مشکل بسیار سریع حل شد. کارکنان به فردی به نظر می رسیدند که شغلشان را به خوبی می دانند و بدون شک می توانم توصیه شان کنم. به طور کلی، تجربه من با شرکت الو در شهر سهند بسیار مثبت و رضایت بخش بود



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone