تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  5. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24202.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

مصاحبه با ولادیمیر پوتین جعلی به لطف تکنولوژی دیپ فیک [تماشا کنید]

محققان MIT از نوع جدیدی از دیپ فیک رونمایی کردند که می تواند به طور لحظه ای حالات چهره را تغییر دهد. این فناوری در قالب مصاحبه ای طنز آمیز با رییس جمهور روسیه به ...

محققان MIT از نوع جدیدی از دیپ فیک رونمایی کردند که می تواند به طور لحظه ای حالات چهره - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - را تغییر دهد. این فناوری در قالب مصاحبه ای طنز آمیز با رییس جمهور روسیه به تصویر کشیده شد.

مجله «MIT Technology Review» که به بررسی - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - فناوری های جدید پرداخته و به موسسه MIT تعلق دارد، روز چهارشنبه در کنفرانس EmTech یک میهمان ناخوانده داشت: «ولادیمیر پوتین»، رییس جمهور روسیه. البته این فرد ولادیمیر پوتین واقعی نبود و فقط حالات چهره آن به لطف تکنولوژی دیپ فیک به شکل رییس - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - جمهور روسیه درآمده بود.

در این - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - برنامه «Gideon Lichfield»، سردبیر مجله که در دو نقش ظاهر می شد، به مصاحبه با - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - رییس جمهور خیالی روسیه پرداخت که - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در ادامه ویدیوی جالب آن را می بینید:

در طول مصاحبه - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مجری برنامه سوالاتی طنز آمیز در مورد دخالت روسیه در انتخابات 2020 - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - آمریکا و دیپ فیک می پرسد. با اینکه چهره پوتین جعلی شباهت زیادی با مدل اصلی ندارد، ولی با این حال راضی کننده از آب درآمده و عملکرد این تکنولوژی را در تغییر لحظه ای حالات چهره نشان می دهد.

پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک نگرانی مقامات آمریکایی را در پی داشته است. کنگره آمریکا بعد از انتشار ویدیوهای دیپ فیک از «نانسی پلوسی» (Nancy Pelosi)، رییس مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقاتی را در این رابطه شروع کرد. مقامات آمریکایی نگران اثرگذاری این تکنولوژی در انتخاب - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ریاست جمهوری سال 2020 هستند.

شبکه های اجتماعی فیسبوک و توییتر نیز موظف به شناسایی سریع ویدیوهای دیپ فیک و حذف آنها شده اند. از این فناوری برای کلاهبرداری هم استفاده شده و در یکی از آخرین موارد کلاهبرداران با جعل صدا موفق به سرقت 200 هزار دلاری شدند.

دیپ فیک از ترکیب دو عبارت یادگیری عمیق یا «دیپ لرنینگ» (Deep Learning) و «فیک» (Fake) ایجاد شده است. در این تکنولوژی هوش - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - مصنوعی به کمک الگوریتم های پیچیده چهره شخص را با فرد دیگر جا به جا می کند. پیشرفت روز افزون این فناوری باعث شده - تعمیرات یخچال بوش در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - تا تشخیص ویدیوهای جعلی دشوار شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خشنود نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
مرکز شما روستای نوا مراغه اعزام نیرو داره
پاسخ: بله در روستای نوا شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone