🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: بهتر است فضای داخلی مایکروفر بعد از هربار استفاده تمیز شده و فیلتر اشعه مایکروفر هر یکسال یکبار تعویض گردد.
  4. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24633.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

درآمدزایی 61.7 میلیارد دلاری بازی های موبایلی در سال 2019

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط مؤسسه آماری Sensor Tower، موبایل گیمرها در سال 2019 به طور تقریبی 61.7 میلیارد دلار در اپ استور و گوگل پلی خرج کرده اند که نسبت به سال ...

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط مؤسسه آماری Sensor Tower، موبایل - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - گیمرها در سال 2019 به طور تقریبی 61.7 میلیارد دلار در اپ استور و گوگل پلی خرج کرده اند که نسبت به سال 2018 (54.7 میلیارد دلار) افزایش 12.8 درصدی را نشان می دهد.

سال 2019 مشتریان اپ استور مجموعاً 37 میلیارد دلار در این فروشگاه هزینه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - کرده اند که 11.4 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل (33.2 میلیارد دلار) افزایش داشته است. بازی استراتژی آنلاین Honor of Kings با 1.43 میلیارد دلار فروش، پرفروش ترین بازی آیفون در سال 2019 لقب - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - گرفت.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان
آمار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - درآمدزایی بازی های موبایلی در سال 2019

کاربران گوگل پلی نیز سال 2019 روی هم رفته 24.7 میلیارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - دلار هزینه کرده اند که نسبت به فروش - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - کلی سال 2018 با - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - 21.5 میلیارد دلار، افزایش 15 درصدی را نشان می دهد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - بازی Lineage M که توسط شرکت NCSoft Corp توسعه داده شده، با 691 میلیون دلار فروش در صدر جدول پرفروش ترین ها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - قرار گرفت.

آمار کاربرانی که سال 2019 برای اولین بار روی گوشی خود بازی نصب کرده اند به 42.1 میلیارد دانلود رسید که نسبت به سال 2018 رشد 9.9 درصدی را نشان می دهد.

گوگل پلی با 32.9 میلیارد دانلود، 78 درصد از آمار دانلود تمام بازی ها را به خود اختصاص داد و بازی Garena Free Fire محبوب ترین عنوان این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - فروشگاه لقب گرفت. آمار دانلود بازی ها در اپ استور نیز با رشد 3.4 درصدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال 2018، به 9.2 میلیارد دانلود رسید. محبوب ترین بازی بین کاربران آیفون Call of Duty: Mobile بوده است.

موبایل گیمینگ به تنهایی بار 74 درصد از پرداخت های درون برنامه ای در سال 2019 را بر دوش کشید که البته خاطر رشد کسب درآمد از طریق اشتراکات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - دوره ای، نسبت به آمار سال 2018 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر گلستان استان گلستان - (77 درصد)، کاهش 3 درصدی را نشان می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone