🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه سولاردام من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی مایکروفر باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مایکروفر شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20868.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل و مایکروسافت تا سال ۲۰۳۰ انتشار کربن را در چرخه تولید کاهش می‌دهند

اپل از برنامه‌های خود برای حذف کربن از کسب و کار این شرکت تا سال ۲۰۳۰ پرده برداشت. این شرکت برای رسیدن به این هدف انتشار گازهای گلخانه‌ای را ۷۵ درصد کاهش خواهد داد و ...

اپل از برنامه‌های خود برای حذف کربن از کسب و کار این شرکت تا سال ۲۰۳۰ پرده برداشت. این شرکت برای رسیدن به این هدف انتشار گازهای گلخانه‌ای را ۷۵ درصد کاهش خواهد داد و در ادامه مسیر برای کاهش ۲۵ درصد باقی مانده تلاش خواهد کرد.

اپل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - با انتشار گزارش جدید از کاهش انتشار ۴.۳ میلیون تن کربن دی اکسید در سال ۲۰۱۹ خبر داد که نسبت به سال - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - ۲۰۱۵ کاهش ۳۵ درصدی را نشان می‌دهد. با این حال این شرکت سال گذشته میلادی مقدار قابل توجهی کربن دی اکسید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - (۲۵.۱ میلیون تن) - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - تولید کرد که برابر با فعالیت شش نیروگاه برق با سوخت زغال سنگ در سال است.

این شرکت برای کاهش آلودگی کربنی در کسب کارش از مواد بازیافتی استفاده می‌کند و بازدهی انرژی را در محصولاتش ارتقا داده است. اپل می‌گوید محصولات این شرکت به طور میانگین ۷۳ درصد انرژی کمتری را نسبت به ۱۱ سال قبل مصرف می‌کنند. فعالیت کارخانه‌ها - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - و سفرهای کاری اپل در ماه آوریل سال جاری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - میلادی عاری از کربن شده‌اند.

تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان
اپل می‌گوید از سال ۲۰۱۴ برق تمامی دیتاسنترهای این شرکت به طور ۱۰۰ درصد از منابع تجدیدپذیر تأمین می‌شود.

البته اپل برای کاهش انتشار گازهای مخرب از زنجیره تولید محصولاتش که ۷۶ درصد از میزان انتشار کربن این شرکت در - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - سال ۲۰۱۹ را به خود اختصاص داده، کار سخت - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - تری در پیش دارد. کمپانی کوپرتینویی برای از میان برداشتن این چالش قصد دارد با تأمین کنندگانی همکاری کند که از انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌کنند.

اپل از بیش از ۷۰ تأمین کننده قول گرفته تا فقط از انرژی تجدیدپذیر برای تولید محصولات این شرکت استفاده کنند. اپل تخمین می‌زند این کار - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - سبب - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - کاهش قابل توجه انتشار گاز کربن دی اکسید شود که  معادل حذف ۳ میلیون خودرو از خیابان‌ها خواهد بود.

شرکت یاد شده همچنین به دنبال کاهش انتشار گاز دی اکسید - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - کربن به جو نیز است، اما به جای سرمایه گذاری در فناوری‌های نوظهور، با سازمان‌های زیست محیطی غیرانتفاعی مثل Conservation International - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - برای احیا و محافظت از جنگل‌ها و مانگروها (Mangrove) همکاری می‌کند که به طور طبیعی دی اکسید کربن را جذب و - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - ذخیره می‌کنند.

علاوه بر اپل، مایکروسافت نیز در پی به صفر رساندن انتشار کربن و حتی منفی کردن - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - آن تا سال ۲۰۳۰ است. این شرکت دی ماه سال قبل اعلام کرد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - که تصاعدات کربنی این شرکت تا ده سال آینده منفی می‌شوند. غول نرم افزاری برای دستیابی به این هدف، به دنبال تأمین انرژی تمام دیتاسنترهای این - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - شرکت از منابع تجدیدپذیر است و قصد دارد به جای استفاده از ژنراتورهای دیزلی به عنوان برق پشتیبان دیتاسنترها، از سوخت‌های با کربن پایین مثل هیدروژن استفاده کند.

مایکروسافت همچنین به دنبال حذف کربن منتشر شده از این شرکت در ادوار گذشته نیز است و قصد - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - دارد با سرمایه گذاری - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - در روش‌های طبیعی و علمی، ۱ میلیون تن کربن را در سال مالی جاری از محیط زیست حذف کند.

مایکروسافت همچنین ائتلافی به نام Transform to Net Zero را با هدف یاری رسانی به شرکت‌های بزرگ فناوری برای حرکت در مسیر عاری از کربن تشکیل - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - داده است. این شرکت یک ماشین حساب به نام Sustainability Calculator - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - را نیز در اختیار مشتریان سرویس‌های ابری خود قرار می‌دهد تا میزان انتشار کربن ناشی از استفاده - تعمیرات مایکروفر هاردستون در شهر گیلان استان گیلان - از خدمات ابری را محاسبه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone