🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا داخل مایکروفر جرقه میزند؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی برای جرقه زدن داخل ماکروفر وجود دارد که میتوان به خرابی مگنترون، از بین رفتن عایق بدنه، خرابی عایق میکا و یا استفاده از ظروف فلزی و آلومینیومی اشاره کرد.
  2. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو، یا استفاده از ظروف فلزی میتواند از عواملی باشد که باعث خرابی مگنترون مایکروفر میگردد.
  3. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: استفاده از ظروف فویلی ممکن است باعث ایجاد جرقه و آسیب دیدن مگنترون و یا آتش سوزی مایکروفر شود. حتما از گذاشتن ظروف آلومینیومی و فلزی داخل مایکروفر خودداری نمایید.
  4. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24637.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اختصاص ۵ میلیارد تومان به سیل‌زدگان توسط همراه اول

بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، اپراتورهای موبایل جزو اولین نهادهایی بودند که دست یاری به سوی سیل‌زدگان این استان دراز کرده و با رایگان کردن مکالمات تلفنی و دیتای اینترنت، سعی ...

بعد از وقوع سیل در استان سیستان و بلوچستان، اپراتورهای موبایل جزو اولین نهادهایی بودند که دست یاری به سوی سیل‌زدگان این استان دراز کرده و با رایگان کردن مکالمات تلفنی و دیتای اینترنت، سعی در کمک به بهبود هرچه زودتر رفاه سیل‌زدگان داشتند. در این میان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - اپراتور اول کشور اعلام کرده که ۵ میلیارد تومان برای تهیه اقلام ضروری اعتبار تخصیص داده است.

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، اپراتور اول تلفن همراه کشور ضمن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - ابراز همدردی با سیل زدگان جنوب کشور طی اطلاعیه ای اعلام کرده که در راستای مسئولیت اجتماعی و جهت تهیه اقلام ضروری برای سیل‌زدگان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده که بزودی در اختیار این عزیزان قرار می گیرد.

گفتنیست پیش از این نیز همراه اول جهت تسهیل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - برقراری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - ارتباط در مناطق سیل زده، کلیه مکالمات درون شبکه (به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر شازند استان مرکزی - مقصد همراه اول و تلفن ثابت) مشترکان خود را تا پایان روز جمعه ٢٧ دی ماه و استفاده از اینترنت در کل استان سیستان و بلوچستان را به مدت ۴۸ ساعت رایگان کرده بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone