🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  3. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: قرار دادن وسایل سنگین و استفاده نامناسب از دستگاه سولاردام از علت های خرابی موتور گردان مایکروفر میباشد.
  4. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  5. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24634.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

آپارات به دلیل تحریم‌های بین‌المللی موقتاً از دسترس خارج شده است

آپارات از ظهر امروز با اختلال مواجه شده و دلیل این اختلال به اعمال تحریم‌های بین‌المللی از طرف شرکت ثبت کننده دامنه عنوان شده است؛ شرکتی که بدون اطلاع قبلی، آپارات را از دسترس خارج ...

آپارات از ظهر امروز با اختلال مواجه شده و دلیل این اختلال به اعمال تحریم‌های بین‌المللی از طرف شرکت ثبت کننده دامنه عنوان شده است؛ شرکتی که بدون اطلاع قبلی، آپارات را از دسترس خارج کرده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - است.

ساعتی پس از ایجاد اختلال‌های متعدد در سرویس آپارات، «محمد جواد شکوری» - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - مدیرعامل این مجموعه در توییتر خود دلیل این موضوع را بیان کرد و گفت: «متاسفانه به دلیل اعمال تحریم‌های بین‌المللی از طرف شرکت ثبت کننده دامنه، آپارات بدون اطلاع قبلی، ناگهان از دسترس خارج شد.» به گفته شکوری، این انتقال احتمالاً به یک روز زمان نیاز دارد. او همچنین با - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - درج هشتگ‌هایی نظیر بازداشت و دادسرا، تاکید کرده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - «کاش فقط درگیر تحریم‌ها» باشد. اشاره شکوری مقدم به بازداشت او در ماه گذشته است؛ موضوعی که در آن زمان خبر ساز - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - شده بود و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - شکوری مقدم در نهایت با قرار وثیقه ۵۰۰ - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - میلیون تومانی آزاد - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - شد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران

آپارات پس از گوگل، دومین سایت پربازدید کشور است و دی ماه سال ۹۷ توانست در بین لیست صد سایت برتر جهان بر اساس رتبه‌بندی الکسا نیز قرار بگیرد؛ در حال حاضر رتبه جهانی آپارات در الکسا ، ۱۰۷ است و احتمالاً از دسترس خارج شدن این سایت می‌تواند بر این رتبه تاثیر منفی بگذارد.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران
رادار ابر آروان نیز نشان می‌دهد که سرویس آپارات در چند ساعت گذشته اختلال‌های زیادی در سراسر کشور داشته است.

گزارش کاربران حکایت از این دارد که عده‌ای می‌توانند این سایت را با ابزار تغییر دهنده IP باز کرده و عده دیگری نیز به هیچ‌وجه نمی‌توانند به - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - محتوای آپارات دسترسی داشته باشند. در هر حال به نظر می‌رسد اختلالی که مدیرعامل این مجموعه از آن صحبت کرده مشکل بزرگی برای آپارات پدید آورده - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - باشد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - تا حل و فصل شدن کلی ماجرا، حداقل یک روز زمان احتیاج - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر چالوس استان مازندران - است.

گفتنیست مجموعه فیلیمو که به نوعی برخاسته از دل آپارات بوده و محصول دیگری از گروه صباایده (مالک آپارات، فیلیمو و...) بوده بدون مشکل در دسترس کاربران این سایت است و به گفته روابط عمومی آپارات، فیلیمو به مشکل مشابه آپارات دچار نشده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
روز بخیر تعمیرگاه شما سلیم آباد چالوس هم برای مایکروفر توشیبا تعمیرکار داره
پاسخ: بله در سلیم آباد شهر چالوس خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone