🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از ظروف فویلی آلومینیومی درون مایکروویو مجاز است؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  2. سوال: علت سوختن لامپ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24638.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن Before Launcher؛ لانچری برای افزایش تمرکز

یکی از خصیصه‌های قابل توجه سیستم عامل اندروید، انعطاف پذیری بالا در زمینه شخصی سازی ظاهر است. به همین دلیل استفاده از لانچر‌ها بین کاربران اندرویدی به شدت بالاست چرا که به آن‌ها اجازه می‌دهد ...

یکی از خصیصه‌های قابل توجه سیستم عامل اندروید، انعطاف پذیری بالا در زمینه شخصی سازی ظاهر است. به همین دلیل استفاده از لانچر‌ها بین کاربران اندرویدی به شدت بالاست چرا که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا ظاهر گوشی خود را شخصی سازی کنند. اما برخی از این لانچر‌ها سعی می‌کنند روندی خاص از شخصی سازی ظاهری اندروید را پیش بگیرند. به عنوان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - مثال Before Launcher تلاش کرده تا لانچری که ارائه می‌کند باعث افزایش تمرکز کاربرانش شود.

در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی این لانچر جالب و بسیار ساده بپردازیم. اپلیکیشن یاد شده یعنی Before Launcher هدف اصلی خود را روی افزایش تمرکز کاربران قرار داده و تلاش می‌کند با ظاهری کاملا ساده، سبک و کاربرپسند فضایی را ارائه دهد که شما در حین کار با گوشی حواستان پرت نشود. اگر می‌خواهید با این لانچر جالب آشنا شوید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل

وقتی از لانچر‌ها صحبت می‌کنیم همیشه فضاهایی پر از جزئیات بصری به ذهنمان خطور می‌کند و انتظار داریم لانچر‌ها از لحاظ ظاهری تفاوت‌های زیادی را برایمان به ارمغان بیاورند. این موضوع در رابطه با Before Launcher صدق نمی‌کند چرا که اصلی ترین تمرکز این لانچر ارائه فضایی بسیار ساده و به دور از جزئیات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - است تا کاربران با شلوغی بیش از حد صفحه مواجه نشوند.

شلوغی زیاد باعث می‌شود که به جزئیات مختلف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - توجه کنید و در نتیجه تمرکزتان را از دست بدهید. از این گذشته با دریافت اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌های مختلفی که از پیام‌رسان‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف به دستتان می‌رسد، بعید نیست پشت سر هم با حواس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - پرتی مواجه شوید. به همین خاطر اصلی ترین خصیصه Before Launcher را باید ظاهر بسیار ساده آن دانست.

لانچر یاد شده شاید ساده‌ترین لانچری باشد که دیده‌اید اما به خوبی همه نیاز‌هایتان را برطرف می‌کند. از آنجایی که Before Launcher به شدت مخالف شلوغی صفحه اصلی است، تنها به شما اجازه می‌دهد حداکثر ۷ تا از اپلیکیشن‌های خود را در صفحه اصلی قرار دهید. انتخاب اپلیکیشن‌ها کاملا بر عهده خودتان است اما باید توجه داشته باشید که نمایش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - آن‌ها در صفحه اصلی بدون آیکون انجام می‌شود. بنابراین شما تنها نام نرم افزار‌های اضافه شده‌تان را مشاهده خواهید کرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل

در این اپلیکیشن شما با سه صفحه مختلف سر و کار دارید. صفحه‌ی دوم یا صفحه‌ی اصلی همانطور که گفتیم اپلیکیشن‌های مختلف را به انتخاب شما نمایش می‌دهد تا دسترسی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - سریع‌تری به آن‌ها داشته باشید. در این صفحه خبری از آیکون نیست و تنها نام اپلیکیشن‌ها نمایش داده خواهد شد. صفحه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - سمت چپ، بخش مهم دیگر این اپلیکیشن به شمار می‌رود.

در این صفحه شما می‌توانید اپلیکیشن‌های مختلفی که قصد ندارید از نوتیفیکیشن‌هایشان مطلع شوید را انتخاب می‌کند. با انجام این کار گوشی شما دیگر با دریافت نوتیفیکیشن‌های مختلف از اپلیکیشن‌ها صدا نمی‌خورد و هیچ لرزشی ندارد. همه نوتیفیکیشن‌های دریافتی شما، در صفحه اول - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - (صفحه سمت چپ) لیست - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - می‌شود و با مراجعه به آن صفحه می‌توانید به صورت یکجا از همه‌شان با خبر شوید.

البته همانطور که گفتیم شما قادرید با انتخاب چند اپلیکیشن، همچنان نوتیفکیشن‌هایشان را دریافت کنید. برای این کار با رفتن به این صفحه می‌توانید برخی از اپلیکیشن‌ها را به لیست نرم افزار فیلتر نشده اضافه کنید. حالا تنها نوتیفیکیشن‌های مربوط به نرم افزار‌های انتخاب شده اعلان یا نوتیفیکشن ارسال خواهند کرد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل

صفحه آخر این لانچر لیستی کامل از همه اپلیکیشن‌ها را نمایش خواهد داد. در واقع در این صفحه دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - قادرید به همه نرم افزار‌هایی نصب شده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - روی گوشی دسترسی داشته باشید. یکی از نکات مثبت Before Launcher این است که به شما اجازه می‌دهد لیست نمایش اپلیکیشن‌ها را بر اساس معیار‌های مختلفی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - نظیر حروف الفبا، زمان نصب و همچنین آخرین استفاده مرتب - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - سازی کنید. در - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - این بین باید به امکان جستجوی نام اپلیکیشن هم اشاره کنیم.

Before - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - Launcher نرم افزاری بسیار ساده است اما همچنان از بخش تنظیمات قادرید برخی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - المان‌های ظاهری آن را تغییر دهید. یکی از این المان‌ها رنگ پس زمینه آن است. البته برای این موضوع انتخاب‌های خیلی زیادی ندارید و باید یکی از - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - رنگ‌های پیشنهادی خود اپلیکیشن را انتخاب کنید. همچنین قادرید از طریق تنظیمات لانچر، به تنظیمات - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - سیستمی اندروید هم دسترسی داشته باشید.

به طور کلی می‌توان گفت ‌Before Launcher یک لانچر بسیار ساده است که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - هدف اصلی خود که افزایش تمرکز کاربران در حین استفاده از گوشی است را به خوبی به اجرا می‌گذارد. در واقع باید گفت این لانچر برای کسانی که به دنبال ظاهری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - متفاوت و خاص برای اندروید هستند مناسب نیست و استفاده از آن تنها به کسانی توصیه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - می‌شود که به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل - دنبال یک لانچر ساده هستند و نمی‌خواهند با دریافت هر نوتیفیکیشن در گوشی حواسشان پرت شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر نمین استان اردبیل

Before Launcher

سازنده: Before Labs قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 7.7 مگابایت زبان:

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone